arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۳

آزمايش‌هاي عملکرد مغزي روي پادشاه عربستان/ ولي‌عهد مي‌گويد حال شاه خوب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همزمان با انتشار شايعات مختلف درباره به اغما رفتن شاه عربستان يا مرگ او، ولي‌عهد عربستان در جلسه شوراي وزيران درباره سلامتي شاه، به وزراء اطمينان داد.

همزمان با اوج انتشار شايعات مختلف درباره وضعيت جسماني و بيماري عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان، آخرين اخبار غيررسمي و شايعات نشان مي‌دهد که آزمايش‌هاي عملکرد مغزي بر روي پادشاه عربستان صورت گرفته است.

برخي منابع خبري نامعتبر نيز از خبر مرگ و برخي ديگر از به اغما رفتن او خبر داده‌اند اما هيچ يک از اين اخبار از جانب منابع نزديک به عربستان نيز تأييد نشده است.

از طرفي ديگر، بنا بر گزارش خبرگزاري رويترز، «سلمان بن عبدالعزيز» ولي‌عهد عربستان، در جلسه امروز شوراي وزيران، مدعي شد که حال پادشاه خوب است. اما ديوان پادشاهي عربستان، بعد از دو روز از آخرين بيانيه درباره وضعيت شاه، هنوز خبر جديدي اعلام نکرده است.

پادشاه عربستان، بامداد چهارشنبه گذشته 31 دسامبر، در پي مشکل تنفسي به بيمارستان شهرک پزشکي «ملک عبدالله» در رياض منتقل شد و هنوز در آن بستري است. دو روز گذشته نيز ديوان پادشاهي با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرد که مشکل شاه سعودي، تنفسي است و براي او لوله‌هاي اکسيژه وصل شده است.

روز گذشته نيز «عمر عبدالعزيز الزهراني» از فعالان سياسي عربستان در صفحه توئيتر خود نوشت که «تا ساعاتي ديگر، مردم (عربستان) خبري مهم و حساس را خواهند شنيد که برخي را خوشحال و برخي را غمگين خواهد کرد».

الزهراني افزود: اما خردمندان از خدا خواهند خواست که آنان را از شري که پس از انتشار اين خبر خواهد بود، آنان را حفظ کند.

تاکنون سران و رهبران کشورهاي نزديک به عربستان سعودي مانند بحرين، مغرب و لبنان با تماس با ولي‌عهد عربستان جويايي وضعيت پادشاه عربستان شده‌اند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان