arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۳

بازیکنان تیم‌ملی برای نگه‌داشتن کارلوس هم‌قسم شدند/سرمان را می‌دهیم تا کروش بماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  کارلوس کروش از ایرانی های حاضر در سیدنی تشکر کرد.

 دیری نمی‌پاید که سربازان کروش در چمن سبز ورزشگاه شهر ملبورن، وارد یک جنگ سخت می‌شوند. جو تیم‌ملی در آستانه این بازی خوب است و «احترام» حرف اول را می‌زند.

احترام در تيم‌ملي
بازيكنان جوان و بزرگ تيم فوق‌‌العاده به هم احترام مي‌گذارند. بازيكنان جوان حتي موقع سوار يا پياده شدن از اتوبوس احترام بزرگترها را نگه مي‌دارند. بازيكنان باتجربه تيم مثل نكونام، شجاعي و تيموريان هم احترام زيادي به جوان‌ها مي‌گذارند و رابطه بسيار نزديكي با آنها دارند.

وقتي آشپز در تمرين نيست!
نسبت به دو جام ملت‌هاي قبلي، اين بار در تيم‌ملي همه چيز سرجاي خودش است. اگر قبلاً حتي «آشپز» تيم‌ملي در تمرين حاضر مي‌شد و پشت دروازه با بازيكنان تمرين مي‌كرد، امروز چنين اتفاق‌هايي نمي‌افتد. از نظر بازيكناني كه در دو دوره قبل جام ملت‌ها بودند، اين بار همه چيز عالي است و در لابي هتل هم آدم اضافه‌اي ديده نمي‌شود. همه چيز نظم و انضباط دارد و اتوبوس تيم‌ملي حتي با يك دقيقه تأخير هم حركت نكرده است.

كروش در نقش پدر
كارلوس كروش در اردوي تيم‌ملي نقش يك پدر را بازي مي‌كند و اغلب بازيكنان تيم‌ملي مي‌گويند: «او مثل پدرمان است.» هرچند كارلوس مربي فوق‌‌العاده سختگيري است و بازيكنان از او حساب مي‌برند اما در عين حال رابطه عاطفي قوي‌اي بين‌شان وجود دارد. رامين رضاييان مدافع جوان تيم‌ملي مي‌گويد: «بازيكنان حاضرند به خاطر او جان‌شان را بدهند.» كاري كه كروش براي رفيعي و پولادي كرد، هنوز در ذهن اغلب ملي‌پوش‌ها هست.

بازيكنان پشت كروش
همه واقعيت را فهميده‌اند؛ اگر تيم‌ملي به نيمه‌نهايي نرود، كروش را برمي‌دارند. اين روزها در اردوي تيم‌ملي، خيلي‌ها چنين بحثي مي‌كنند. فضا دقيقاً مثل جام‌جهاني‌ شده. در برزيل كفاشيان همه جوره نشان مي‌داد كروش را بعد از جام نمي‌خواهد. بعد از بازي بوسني بود كه بازيكنان همه جوره پشت كروش ايستادند و سرانجام فدراسيون هم قراردادش را تمديد كرد. اين بار هم همين فضا به وجود آمده. بازيكنان تيم‌ملي مي‌گويند: «حاضريم سرمان را بدهيم و كروش بماند.» بازيكنان رابطه عاطفي محكمي با كروش دارند، به ويژه جوان‌هايي كه تازه آمده‌اند. خوشحالي مردم و همين‌طور ماندن كروش، بهانه‌اي شده تا بازيكنان هم‌قسم شوند در زمين همه كار بكنند. در آستانه بازي بحرين اين انگيزه بالا باعث شده همه برد مقابل اين تيم را از همين حالا ترسيم كنند.

تشكر كروش از مردم سيدني
به قول ايراني‌ها خيلي ممنون، مرسي
كارلوس كروش سرمربي تيم ملي كشورمان در آخرين روز تمرينات تيم ملي در وارينگاه سيدني در پيامي تصويري از مهمان‌نوازي مردم اين منطقه تشكر كرد. كروش خطاب به مردم وارينگاه گفت: همه شما مهربان و حامي ما بوديد و در قلب ما خواهيد ماند و از اين بابت از شما متشكريم و به قول ايراني‌ها خيلي ممنون، مرسي. اميدوارم روزي به اينجا برگرديم و روزي در ايران ميزبان تيم ملي استراليا باشيم. باز هم به خاطر مهمان‌نوازي عالي شما متشكرم.

منبع : خبرآنلاین
نظرات بینندگان