arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۳

کاهش قیمت بلیت قطارها تا ۲۴ اسفند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بلیت قطار مسافری رجا تا ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۳، در ایام مختلف با تخفیف از ۵ تا ۳۰ درصد به متقاضیان عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، این تخفیف‌ها در ۲۶ قطار شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعمال شده است.

تخفیف ارائه شده از سوی شرکت رجا در مسیرهای رفت و برگشت برای قطارهای فوق‌العاده ۲ تهران-تبریز (۶ تخته) و فوق‌العاده یک تهران- مراغه (۶ تخته) بین ۵ تا ۱۵ درصد است.

در این بازه زمانی، مسافران می‌توانند از تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی قطارهای تهران- ساری (معمولی صندلی)، تهران‌–‌گرگان ۱و۲ (۶ تخته معمولی خواب و لوکس ۶ تخته)، قطار‌های تهران-یزد یک و تهران-‌شاهرود (دوطبقه‌ی صبا)، قطارهای سمنان-مشهد، شاهرود-‌ مشهد، تهران- نیشابور و تهران- خواف (همگی فقط واگن‌های معمولی صندلی) است.

همچنین مسافران می‎توانند با تخفیف‌های 5 تا 20 درصدی با قطارهای کرج - مشهد و سریع تهران- مراغه (۶تخته معمولی خواب)، تهران- میانه یک و۲( اتوبوسی معمولی و تهویه‌دار)، تندروی پردیس تهران میانه و تهران- زنجان، قطارهای کاشان- مشهد و تهران- شیراز (هر دو پلورسبز) همچنین قطارهای تهران- زاهدان، قم-مشهد و تهران- بندرعباس ( هر سه لوکس ۶تخته) سفر کنند.

گفتنی است برای سفر با قطارهای تهران – زنجان، عادی تهران- مشهد و فوق‌العاده یک تهران- مشهد (همگی دو طبقه‌ صبا) و قطار شیراز- مشهد (پلور سبز) هم برای تاریخ‌های مختلف در مسیر رفت و برگشت تخفیف از ۱۵ تا ۳۰ درصد اعمال می‌شود.
نظرات بینندگان