arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۳

سه هزار زن ایزدی در اسارت داعش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 هیئتی از ایزدی ها در دیدار با فواد معصوم رئیس جمهور عراق اعلام کرد سه هزار زن ایزدی هنوز در اسارت تروریست های داعش در عراق هستند.

هیئتی از فرقه ایزدی های مقیم خارج عراق در دیدار با  فواد معصوم  از شرایط خانواده های آواره ایزدی در مناطق شمال عراق  ابراز نگرانی کردند.

هیئت ایزدی در این دیدار جزئیاتی از تلاش ها و تحرکات خود را برای حل مشکلات ایزدی ها ساکن مناطق  غرب موصل به ویژه شرایط اسفناک زنان ایزدی که در چنگال تروریست های داعش گرفتارند ، به اطلاع  فواد معصوم رساند.

این هیئت در دیدار با  فواد معصوم از  تلاش های مستمر رئیس جمهور  برای پیگیری و حل مشکلات آوارگان عراقی  به ویژه خانواده های ایزدی قدردانی کرد .

فواد معصوم هم در این دیدار بر ادامه تلاش ها و آمادگی  نیروهای مسلح کشور برای آزادی کامل همه مناطق  تحت اشغال سنجار  و نیز مناطق اطراف آن در غرب موصل  تاکید کرد.براساس بیانیه دفتر ریاست جمهور عراق ،فواد معصوم  گفت :«من شرایط ایزدی های عراق  را  از نزدیک پیگیری می کند و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات آنان دریغ نخواهم کرد».

فواد معصوم در این دیدار بر ضرورت  ادامه تلاش های نیروهای امنیتی عراق برای آزادی همه گروگان ها به ویژه زنان ایزدی ، نابودی کامل تروریست های داعش و نیز پاکسازی کامل غرب موصل و دیگر مناطق کشور از تروریستها تاکید کرد .

منبع : واحد مرکزی خبر
نظرات بینندگان