arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۳

نماینده قم: آمریکا ماهانه 9000 میلیارد تومان برای شبکه های فارسی هزینه می کند؛ 5.5 برابرخرج صداوسیما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده قم در مجلس شورای اسلامی،گفت: آمریکا ماهانه بیش از 90 هزار میلیارد ریال برای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مخالف نظام اسلامی هزینه می کند.

'احمد امیر آبادی فراهانی'پنجشنبه شب درمراسم بزرگداشت 19 دی و جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص)و امام جعفر صادق(ع)درمجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم بابیان اینکه این رقم با بودجه صداوسیما قابل مقایسه نیست گفت:صداوسیمای جمهوری اسلامی با این همه شبکه های ملی و استانی که دارد تنها درماه 16 هزارمیلیاردریال بودجه در مجلس شورای اسلامی برای آن تصویب می شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی همچنین بااشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی میان مسلمانان از طریق راه اندازی شبکه های ماهواره ای به نام شیعه، گفت: دشمن با تاسیس و راه اندازی شبکه های فارسی زبان و تغذیه مالی آنها تلاش دارد، تا با اهانت به مقدسات اهل سنت دراین شبکه ها بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند.

او بااشاره به هفته وحدت گفت:درحالی که برادران اهل سنت 12 ربیع الاول و شیعیان 17 ربیع الاول را مصادف با میلاد پیامبر می دانند،حضرت امام(ره)در ابتدای پیروزی انقلاب این فاصله زمانی را برای نزدیکی و اتحاد مسلمانان به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند.

امیرآبادی با اشاره به تلاش دشمنان بویژه انگلیسی ها برای تفرقه بین مسلمانان، گفت: انگلیسی ها همواره به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی بودند، تا از این راه بتوانند منابع زیر زمینی مسلمانان را غارت کنند.

این نماینده مجلس ،کار اختلاف افکنی بین اهل سنت و شیعیان را دو سویه خواند، و گفت: متاسفانه هم بین اهل سنت و هم بین شیعیان کسانی هستند، که در راستای نقشه های دشمنان به اختلافات بین این دو گروه دامن می زنند.

او با اذعان به وجود برخی سلایق و اختلاف نظرها بین شیعه و سنی، گفت: باید فارغ از این اختلافات تنها به نقاط مشترکی که بین این دو گروه وجود دارد تکیه کرد تا امر وحدت اسلامی محقق، و تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب شود.

امیرآبادی منشا تمام حوادث تروریستی و کشتارهایی که در کشورهای مختلف منطقه صورت می گیرد، را بروز اختلافات میان مسلمانان،تصریح کرد: وقتی یک نفر از شیعیان مطلبی که اختلاف بر انگیز است را مطرح می کند، پیامد خونبار آن را می توان در کشورهای مختلف منطقه مانند عراق و پاکستان با کشتار شیعیان مشاهده کرد.

او با اشاره به چاپ مقاله ای موهن و توهین آمیز به ساحت مرجعیت و روحانیت در روزنامه اطلاعات در سال 56 و همچنین فتنه 88 و بویژه وقایع عاشورای آن سال به عنوان دو عامل خروش مردم در 9 و 19 دیماه،تصریح کرد: صحنه گردان اصلی این اهانت های صورت گرفته به اعتقادات مردم آمریکا بوده است.

نماینده قم درمجلس با بیان اینکه در عاشورای 88 اراذل و اوباش با حمایت خارجی ها به امام امت و عاشورای حسینی توهین کردند،گفت: مردم با راهپیمایی خود در 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و چشم فتنه را کور کردند.

او با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از فتنه گران در حوادث سال 88، گفت: در آن سال سفارتخانه های برخی کشورهای همپیمان آمریکا در اختیار فتنه گران قرار گرفت، و حتی بسیاری از کارمندان این سفارتخانه ها همراه با اراذل و اوباش در خیابان ها به فتنه گری و آشوب پرداختند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۸
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
0
صدا و سیمایی که محتوا نداشته باشه دو قرونم زیاده خرجش کرد.
سریالا که همه تکراری، جدیداشم با همون موضوع تکراری
فیلمایی که صدا و سیما پخش میکنه که همه باند بازی
اخبارشم که یکی میگه، دو تا نمیگه، اون یکیم که میگه با سیاه نمایی
فوتبالم که با منت پخش میکنن
والا نمیدونم آقایون چرا ناراحتی بودجه رو میکنن
نظرات بینندگان