arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۳

مقام دولتی: خوشبختانه کنسرت گروه لیان لغو شد!

وی گفت: امید است بتوان با همدلی و هماهنگی بیشتر جایگاه فرهنگی، ادبی و ولایی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) بیش از پیش حفظ شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: با توجه به اعلام برخی نارضایتی ها از اجرای کنسرت گروه لیان، خوشبختانه موضوع با درایت مسوولان شهرستان و هوشیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، لغو شد.

به گزارش ایرنا ،زین العابدین نیک مرام جمعه در جمع خبرنگاران افزود: گرچه هیچکدام از عزیزان متولی نظر خاصی نداشتند و بر اساس یک روال عادی همانند دیگر کنسرت ها، قرار بود کنسرت گروه لیان نیز اجرا شود ولی به دلیل اینکه اجرای این گروه در بوشهر مسائل و نگرانی هایی را بوجود آورد، مسوولان امر صلاح را بر این دیدند که کنسرت مذکور در شیراز برگزار نشود لذا مجوز صادره لغو و کنسرت مذکور اجرا نخواهد شد.

وی گفت: امید است بتوان با همدلی و هماهنگی بیشتر جایگاه فرهنگی، ادبی و ولایی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) بیش از پیش حفظ شود.

دبیر شورای تامین شهرستان شیراز از تمامی کسانی که دلسوزانه فرمانداری را در اینگونه موارد یاری می دهند قدردانی و ادامه داد: از همه شهروندان عزیز میخواهیم در موارد مشابه نیز ما را راهنمایی نموده و از ارشادات خود، ما را محروم نسازند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان