arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۳

هشدار آمریکا به اتباع خود دربازه حملات تروریستی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزارت خارجه آمریکا روز جمعه ساعاتی پس از پایان گروگانگیری‌ها در پاریس، با صدور بیانیه‌ای به اتباع خود در سرتاسر جهان توصیه کرد نسبت به احتمال وقوع «حملات تروریستی» هوشیار باشند.

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای، به اتباع خود در تمامی کشورهای جهان نسبت به احتمال وقوع حملات تروریستی، هشدار داد و به آن‌ها توصیه کرد در این رابطه هوشیار باشند.

در این بیانیه که ساعاتی پس از پایان گروگانگیری‌ها در شهر پاریس فرانسه صادر شد، به اتباع آمریکایی در کشورهای خارجی، توصیه شده است که «هوشیاری بالایی داشته و اقدامات لازم برای افزایش آگاهی» خود را انجام دهند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، واشنگتن همچنین از «ادامه تهدید حملات تروریستی، اعتراضات و دیگر اقدامات خشونت‌آمیز علیه شهروندان ایالات متحده و منافع این کشور در آنسوی آب‌ها»، ابراز نگرانی کرده است.

روز چهارشنبه مهاجمین مسلح با حمله به دفتر نشریه «شارلی ابدو» فرانسه، 12 تن را کشته و یازده نفر را زخمی کردند. این مهاجمین روز جمعه هم دست به گروگانگیری زدند. همانطور که انتظار می‌رفت این حادثه و گروگانگیری‌ای که همزمان توسط همکاری این افراد در نقطه دیگری از پاریس در جریان بود، با مرگ گروگان‌گیرها به پایان رسید.
منبع: فارس
نظرات بینندگان