arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۳

فروش محصولات داعش در مالزی + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مغازه‌ای در کشور مالزی به پایگاهی برای تجهیز افرادی که از مالزی به گروه تروریستی داعش می‌پیوندند، تبدیل شده است.

ابنا با انتشار این خبر آورده است: یک فروشنده اقلام تبلیغاتی گروه تروریستی داعش در منطقه «بندر بارو بنگی» در حومه شهر کوالالامپور از سه ماه پیش کار فروش محصولات این گروه را آغاز کرده است.

فروش محصولات داعش در مالزی +عکس

صاحب این مغازه که نامی از وی منتشر نشده، مدعی شد که این کار را برای خدا انجام می‌دهد و چون در راه رضای خدا کار می‌کند، ترسی هم ندارد.

در مغازه این فرد، پرچم، کلاه و لباس‌هایی با نمادهای داعش به فروش می‌رسد و پلیس فدرال مالزی نیز پس از انتشار این خبر وجود چنین مغازه‌ای را تائید کرد.

محصولات این مغازه ساخت اندونزی است و از این کشور به مالزی وارد می‌شود. این مغازه پایگاهی برای تجهیز افرادی است که از مالزی به گروه تروریستی داعش می‌پیوندند.

تی‌شرت‌های گروه داعش در این مغازه با قیمت 59 رینگیت (17 دلار) و برچسب‌های مرتبط با گروه داعش نیز با قیمت پنج تا 10 رینگیت (حدود یک تا سه دلار) به فروش می‌رسد.

این در حالی است که یک پسر و دختر جوان مالزیایی هفته گذشته در حالی که قصد داشتند با دو پرواز جداگانه به گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه بپیوندند در فرودگاه بین‌المللی شهر کوالالامپور دستگیر شدند.

این دختر 27 ساله، دانشجوی یکی از دانشگاه‌های خصوصی مالزی و پسر 22 ساله نیز از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی این کشور بودند.
نظرات بینندگان