arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۳

بازگشت امیرحسین مدرس به تلویزیون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازگشت امیرحسین مدرس به تلویزیونبرنامه تلویزیونی «ما ایرانی ها» با اجرای «امیرحسین مدرس» از امشب روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش فارس، «علیرضا خوش نویس» تهیه کننده «ما ایرانی ها» گفت: این برنامه در 26 قسمت 52 دقیقه ای ویژگی‌های اخلاقی ما ایرانی‌ها را به نقد می‌کشد.

علیرضا خوش‌نویس افزود: این برنامه در دو فصل اخلاق ایرانی و شهر ایرانی موضوعات مبتلابه جامعه امروز را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: این برنامه با دعوت از اساتید دانشگاه، چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و... خلقیات و ویژگی‌های ما ایرانی‌ها و شاخصه‌های شهر ایرانی را مورد واکاوی قرار می‌دهد و همه گفتگوهای آن صمیمانه و خودمانی خواهند بود.

خوش نویس گفت: ما ایرانی ها به دنبال پاسخی مناسب درباره پرسش همیشگی ما است، اینکه ما ایرانی‌ها از نظر اخلاقی چه نقاط ضعف و قوتی داریم و ریشه این صفات کجاست؟ اینکه در سال‌های اخیر از نظر اخلاقی و سبک زندگی پیشرفت داشتیم یا پسرفت؟

وی تأکید کرد: فصل دوم این برنامه به حوزه سبک زندگی می پردازد و از این گذار موضوع معماری ایرانی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

خوش نویس گفت: در این برنامه معماری به عنوان عنصر مهمی‌ که در هویت، فرهنگ و سبک زندگی ما تاثیر به سزایی دارد، بررسی می‌شود و می‌خواهیم بدانیم تا امروز در حوزه معماری و شهرسازی منطبق با دین و ملیت ما چه اقداماتی صورت گرفته است.

تهیه‌کننده «ما ایرانی‌ها» گفت: این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که از امشب هر هفته شنبه ها از شبکه دو روی آنتن می رود.

این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا خوشنویسی و با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه مردم شناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی و ... به منظور بررسی ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری ایرانی‌ها شنبه هر هفته ساعت 19:30 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

حس میهن دوستی، دروغ، بی نظمی،‌ مهربانی و خونگرمی، مهمانوازی، بی قانونی، ریاکاری و... ما ایرانی‌ها از جمله موضوعاتی هستند که در این برنامه با نگاه تاریخی و جامعه شناسی به آن پرداخته می‌شود.
نظرات بینندگان