arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۹۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۳

دزدها برای فرار از دست پلیس، سگ های خود را به طرف ماموران فرستادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  دزدان وقتی دیدند در محاصره پلیس راهی برای فرار ندارند سگ‌های خود را به سوی آنها حمله‌ور کردند تا روزنه‌ای برای گریز پیدا کنند.

این حادثه هنگامی رخ داد که مأموران پلیس بابل رد آنها را داخل یک خانه به‌دست آورده و آنجا را به محاصره خود در آورده بودند.  این دزدان به‌خاطر سرقت 6 تن برنج از شالیکوبی‌های شهر بابل تحت تعقیب مأموران قرار داشتند.مأموران پلیس بابل با دریافت گزارش‌هایی از وقوع چند سرقت از چند کارخانه شالیکوبی تحقیق در این باره را در دستور کار خود قرار دادند. آنان در جریان بررسی‌های خود دریافتند در همه سرقت‌ها عامل یا عاملان سرقت به یک شکل خاص وارد کارخانه شده و مقداری برنج را با خود برده‌اند.

بدین ترتیب با توجه به اینکه دزدان بسیار ماهرانه عمل کرده و در جریان سرقت‌هایشان هیچ ردی از خود بر جای نگذاشته بودند، پلیس مراکز خرید و فروش این محصول را در سطح گسترده‌ای تحت مراقبت‌های نامحسوس خود قرار داد.در حالی‌که مراقبت‌های پلیس در اطراف فروشگاه‌های برنج بابل با دقت زیاد در حال انجام بود اما روز بعد نیز گزارش دیگری از وقوع سرقت با همان شیوه دزدی‌های قبلی به پلیس اعلام شد.در حالی‌که اقدامات مأموران برای به‌دست آوردن ردی از دزدان با بن‌بست تحقیقاتی روبه‌رو شده بود  سرانجام در یکی از فروشگاه‌های برنج شمال ردی از یکی از دزدان به‌دست آمد.مأموران که احتمال می‌دادند تعداد دزدان بیش از یک نفر باشد وی را تحت نظر قرار دادند.

در حالی‌که عملیات تعقیب و مراقبت‌های سایه به سایه با متهم ادامه داشت از طریق او به مخفیگاه دزدان رسیدند.

مأموران با اطمینان از اینکه دزد جوان و همدستانش داخل این خانه هستند آنجا را به محاصره خود درآوردند.

دقایقی بعد با دستور قضایی، پلیس وارد عمل شده و اقدامات دستگیری دزدان را آغاز کرد. هنگامی که دزدان از حضور مأموران در مخفیگاه خود اطلاع پیدا کردند دست به اقدامی عجیب برای شکستن محاصره زدند.
آنها زنجیرهای دو سگ بزرگ و قوی هیکل را که در مخفیگاه خود نگهداری می‌کردند باز کرده و به سمت مأموران پلیس حمله‌ور کردند.مأموران که از حمله ناگهانی دو سگ متعجب شده بودند به ناچار برای عقب راندن آنها دست به تپانچه برده و با شلیک تیر‌های هوایی ابتدا دزدان را در حالی‌که قصد فرار داشتند زمینگیر سپس با شگرد‌های خاصی دو سگ نگهبان را آرام کردند.سرهنگ فقیه فرمانده پلیس بابل درباره این حادثه گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با تقویت گشت‌های انتظامی سرانجام موفق شدند رد دزدان برنج را در یکی از محلات مسکونی شهر شناسایی کنند.وی خاطرنشان کرد: مأموران در اقدامی هماهنگ با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی، پس از ورود به مخفیگاه متهمان موفق شدند دو سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق شدند بیش از 6 تن برنج سرقتی از نوع «طارم، شیرودی و فجر» را کشف کنند.این مقام پلیسی تصریح کرد: متهمان به نام‌های «میلاد» 27 ساله و «میثم» 26 ساله که از افراد شرور و تحت تعقیب منطقه بودند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع : ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
11
شگرد خاص چی بوده با یه اسپری فلفل گرگ هم متوقف میشه اسپری شگرد هست ؟
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
10
جالب است اسم دزدان میلیاردی با م.ر یا ... بیان میشود ولی اسم اینها شرور و با اسم خاص خود!!
به چه شگردی سگ ها را ارام کردند. خب بگویید کشتند.
نظرات بینندگان