arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۰۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۳

تذکر 14 نماينده به روحاني درباره علت اعلام مازاد تعدادي از کارمندان رياست جمهوري

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 چهارده نفر از نمايندگان در تذکري به رييس جمهور خواستار توضيح درباره مازاد اعلام کردن تعداد قابل توجهي از کارمندان رياست جمهوري که به گفته آنها عمدتاً از ايثارگران و به ويژه فرزندان شهدا هستند، شدند.

لاله افتخاري، نيره اخوان، عبدالرحمان رستميان، سيدمهدي هاشمي، فرهاد بشيري، محمدجواد نظري مهر، مجتبي رحماندوست، سيدشريف حسيني، سيدناصر صالحي نسب، شمس الله بهمئي، علي کائيدي، مهرداد بذرپاش، حسين سبحاني نيا، ضرغام صادقي به ترتيب نمايندگان تهران، اصفهان، دامغان، تهران، کردکوي، تهران، اهواز، دشت آزادگان، رامهرمز، پلدختر، تهران و شيراز اين تذکر را بيان کرده اند.

جواد کريمي قدوسي نماينده مردم مشهد نيز در تذکري به رييس جمهوري بر لزوم انجام مذاکرات هسته اي در سطح معاونان و کارشناسان به دليل زياده خواهي هاي کشورهاي استکباري تاکيد کرد.

نادر قاضي پور، عليرضا محجوب، محمدحسين فرهنگي و ضرغام صادقي نمايندگان اروميه، تهران، تبريز و شيراز در تذکري به وزير کشور خواستار تسريع در بکارگيري و استخدام در استانداري هاي کل کشور و در تذکري به رييس جمهور خواستار جلوگيري از موج دوم افزايش قيمت نان شدند.

محمدسعيد اربابي و حليمه عالي نمايندگان ايرانشهر و زابل نيز در تذکري به وزير اطلاعات خواستار برخورد با بي تدبيري مديران امنيتي محلي و عدم دستگيري عاملان ناامني شهرستان سرباز شدند.

مهرداد بذرپاش نماينده مردم تهران نيز به رييس جمهوري درباره علت برگزاري جلسات سياسي با عنوان نشست احزاب و گروه هاي حامي دولت تدبير و اميد به جاي برگزاري جلسات اشتغال و سرمايه گذاري و جلوگيري از رکود تورم توسط برخي فرمانداري ها تذکر داد.

حليمه عالي نماينده مردم زابل به وزير کشور در مورد علت ناامني و کشتار جمعي از شهروندان استان سيستان و بلوچستان تذکر داد.

فاطمه آليا نماينده مردم تهران در تذکري به وزير آموزش و پرورش خواستار تسريع در پرداخت حق الزحمه معلمان حق التدريس و غيرموظف در شهرستان هاي استان تهران شد.

احمد شوهاني نماينده مردم ايلام در تذکري به وزير کشور خواستار توضيح علت در مورد استخدام هاي بي ضابطه در نيروي انتظامي و جلوگيري از برگزاري همايش هاي غيرضرور در کيش توسط سازمان شهرداري ها شد.

عليرضا سليمي نماينده مردم محلات به وزير کشور در مورد علت برگزاري جلسات محفلي در فرمانداري محلات و شرکت برخي افرادي که در فتنه 88 در زمره دستگير شدگان بودند، تذکر داد.

سيدعلي محمد بزرگواري نماينده مردم کهکيلويه و بهمي در مجلس در تذکري به وزير اقتصاد خواستار توضيح علت سخت گيري هاي خارج از ضوابط و قانون در اعطاي تسهيلات که موجب نارضايتي شديد مردم شده است، شد.

زهره طبيب زاده نوري نماينده مردم تهران به وزير کشور لزوم نظارت بيشتر بر عملکرد استاندار سيستان و بلوچستان در خصوص برقراري امنيت در اين استان را متذکر شد.

جعفر قادري، سيدحسين ذوالانوار، ضرغام صادقي، رحيم زارع، حسن دوگاني، نادر فريدوني، رضا رضايي، سيد عنايت الله هاشمي، شاهين محمد صادقي، حبيب برومندي نمايندگان شيراز، آباده، فسا، فيروزآباد، جهرم، سپيدان، نيريز، کازرون، مرودشت در تذکري به وزير بهداشت خواستار تسريع در حل مشکل و يا منتفي کردن يا سراسري کردن طرح پزشک خانواده شدند.

حميد خجسته نماينده مردم همدان به وزير دادگستري بر لزوم توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در فرمان 8 ماده اي در مورد مبارزه با فساد اقتصادي تذکر داد.

مهدي موسوي نژاد نماينده مردم دشتستان در تذکري به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خواستار تذکر جدي وي به خبرگزاري ها و رسانه هايي شد که به دروغ مطالبي را تحت عنوان حمله نمايندگان به آقاي مطهري را انعکاس داده و بعد از آن مطالب کذبي را در مورد نمايندگان انتشار دادند در حالي که هيچ حمله يا برخوردي فيزيکي صورت نگرفته است.

تذکرات کتبي توسط ضرغام صادقي عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز دوشنبه مجلس شوراي اسلامي قرائت شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
20
جالب است سیل تذکرات نمایندگان به دولت برای ایجاد مشغولیت ذهنی به دولتیان جهت بازماندن از اجرای وظایف اصلی و باز شدن بهانه گیری از دولت!!! چون کم کم تنور انتخابات مجلس میخواهد روشن شود و باید نمایندگان برای دوره بعد خودی نشان دهند تا بلکه فرجی حاصل شود و دوباره!!!! من متعجبم آیا در هشت سال احمدی نژاد به اندازه 1/5 سال روحانی این نمایندگان با آن همه فضاحت چرا تذکری و هشداری و درخواست جوابی از دولتیان احمدی نژاد نداشتند!!! چون از خودشان بودند!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
1
15
از این نمایندگان باید پرسید وقتی که کاری را می شود یک نفره انجام داد چرا باید برای ان 3 نفر را استخدام کرد و تا اخر عمر ان مستخدمان اضافی و حتی پس از فوتشان برای کشور تعهد ایجاد کرد
نظرات بینندگان