arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۳

مرگ یک کارگر زیر آوار گودبرداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگر افغان در پی ریزش مرگبار آوار درمحل گودبرداری شده، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۱۰:۱۴ دقیقه صبح روز دوشنبه حادثه ریزش آوار در محله دولت آباد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در فلکه اول دولت آباد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه که یک قطعه زمین به مساحت۱۰۰ متر مربع با عمق ۴ متر گودبرداری شده بود، مشخص شد که کارگران مشغول کار در این زمین بوده‌اند که ناگهان دیواره این محل گودبرداری شده تخریب و دو تن از کارگران در زیر آوار دیوار محبوس شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای نجات این فرد گفت: آتش نشانان بلافاصله ایمن سازی را آغاز کرده و موفق شدند یکی از کارگران را که تا قفسه سینه در زیر خاک محبوس شده بود خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند که این افرد به مراکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: دقایقی بعد نیز عوامل آتش نشانی نفر دوم را که یک کارگر 23 ساله افغان بود یافته و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه پس از برخی علایم حیاتی مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده تایید شد.

به گفته ملکی، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان