arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۳

دستگیری عامل جنایت در شهرک غرب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارآگاهان جنایی جوانی را که ۲‌ماه قبل در جریان خرید ماده مخدر گل دست به جنایت زده بود، درحالی‌که قصد داشت از طریق مرزهای شمالی از کشور خارج شود، دستگیر کردند.

به گزارش همشهری، اين جنايت شامگاه 27آبان‌ماه امسال در بوستاني در شهرك غرب رخ داد. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد چند جوان با يكديگر درگير و 2نفر از آنها به نام‌هاي اشكان -24ساله- و محمد حسين - 18ساله- به‌دليل شدت جراحات وارده به بيمارستان منتقل شده‌اند اما اشكان به‌دليل شدت جراحات روي تخت بيمارستان جان باخته است. شاهدان به افسر پرونده گفتند 2جوان كه براي خريد مواد‌مخدر گل به پارك آمده بودند اين 2نفر را با چاقو مجروح كردند و متواري شدند. در جريان تحقيقات يكي از دوستان مقتول به پليس گفت:

2جوان از يك دستگاه خودرو پرايد پياده شدند و گفتند موادمخدر گل مي‌خواهند. اشكان هم جواني به نام داريوش را معرفي كرد و گفت كه شايد او موادفروش باشد. آنها خداحافظي كردند و رفتند اما نيم ساعت بعد درحالي‌كه عصباني بودند برگشتند و با اشكان و محمدحسين درگير شدند. با به‌دست آمدن اين اطلاعات داريوش كه ممكن بود در قتل اشكان دخالت داشته باشد بازداشت شد و گفت:

شب حادثه داخل پارك بودم كه 2نفر براي خريد مخدر گل نزدم آمدند اما با تهديد چاقو پول‌ها و گوشي تلفن همراهم را زورگيري كردند و در اين هنگام يكي از آنها به نام شايان را شناختم. با اظهارات او شايان دستگير شد و دست داشتن در اين درگيري مرگبار را گردن گرفت اما گفت ضربات مرگبار را دوستش اسماعيل زده است. اين در حالي بود كه تحقيقات پليس نشان مي‌داد اسماعيل بعد از ارتكاب جنايت به منطقه‌اي مرزي در استان گيلان فرار كرده است. به اين ترتيب دستگيري وي در دستور كار قرار گرفت تا اينكه وي سرانجام روز پنجشنبه گذشته در مخفيگاهش دستگير شد. سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: متهم درجريان بازجويي‌هاي اوليه به قتل اشكان اعتراف كرده است و تحقيقات از او ادامه دارد.
نظرات بینندگان