arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۳

عرضه خودرو چینی جدید به بازار ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  در شرایطی که آمارها نشان می‌دهند سهم خودروهای چینی در بازار ایران زیر هفت درصد است، معاون فروش و بازاریابی «مدیران خودرو» (نمایندگی رسمی چری چین در ایران) معتقد است که به‌زودی، شاهد افزایش فروش محصولات این شرکت در ایران خواهیم بود.

لین جی شنگ(Lin Jisheng)، با بیان اینکه تاکنون افزون بر یک میلیون و 140 هزار دستگاه محصول با برند ام.وی.ام تولید و روانه بازار شده است، گفت: «مدیران خودرو» سومین خودروسازی ایران به‌شمار می‌رود و سهمی پنج درصدی در بازار کشور دارد و هم‌اکنون نیز به دنبال تولید و عرضه محصولات جدیدتر و با تکنولوژی مطلوب است تا سهم بازار خود را به هفت درصد افزایش دهد. به گفته جی شنگ، پشتیبانی مطلوب و ارائه محصولات با تکنولوژی مناسب از مهمترین مزایای ام.وی.‌ام در ایران است.

معاون فروش و بازاریابی مدیران خودرو که در حاشیه تست و معرفی دو محصول ام.وی.ام 315 جدید و ام.وی.ام ایکس33 اتوماتیک صحبت می‌کرد، گفت:شرکت چری چین در سال جاری وارد فاز دوم استراتژی خود که همان تولید بر مبنای کیفیت است، شده و بر همین اساس در سال جاری شاهد تولید 600 هزار دستگاه خودرو در این شرکت خواهیم بود.

وی با توجه به ورود محصولات دیگر شرکت‌های خودروسازی به بازار ایران، افزود: ام‌وی‌ام X33 اتوماتیک اولین خودرو شاسی‌بلند چینی است که با گیربکس مدل CVT وارد ایران می‌شود. وی با بیان اینکه حجم موتور این خودرو 2000 سی.سی است، بیان کرد:‌ ام‌وی‌ام جدید در دو مدل گیربکس CVT و گیربکس MT عرضه خواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد
نظرات بینندگان