arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۳

تلاش پلاتيني براي آشتي با رونالدو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  رئيس اتحاديه فوتبال اروپا براي رفع کدورت‌هاي به وجود آمده ميان او و ستاره پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد دست به کار شد.ميشل پلاتيني، رئيس يوفا تصميم گرفته است که با کريستيانو رونالدو مصالحه کند و کدورت‌هايي را که ميان اين دو به خاطر اظهارات اخير رئيس يوفا به وجود آمده است، از بين ببرد.

چندي پيش پلاتيني صريحاً اعلام کرد که توپ طلا حق يکي از بازيکنان تيم ملي آلمان است که تابستان امسال قهرمان جام جهاني 2014 شدند، هرچند اين جايزه در نهايت به رونالدو رسيد. اظهارات پلاتيني بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌‌ها داشت و استارتي براي تيره و تار شدن روابط ميان او و رونالدو شد.

خودداري رونالدو از دست دادن با پلاتيني در مراسم اهداي مدال‌هاي قهرماني جام باشگاه‌هاي جهان، بر شايعات دامن زد، هرچند کمي بعد فيفا موضوع خودداري رونالدو از دست دادن با پلاتيني را تکذيب کرد.با اين حال پلاتيني براي اينکه هيچ شک و شبهه‌اي درباره دوستانه بودن روابطش با رونالدو باقي نماند، نامه‌اي براي برنده توپ طلاي سال 2014 ارسال کرده است.

رئيس يوفا که خودش سه بار پياپي برنده توپ طلاي فرانتس فوتبال شده، به اشتباه خود پي برده و سعي در جبران آن داشته است. ظاهراً پلاتيني در نامه‌اش، رونالدو را برنده‌اي شايسته براي توپ طلا دانسته است و دليل آن را درخشش با ثبات کاپيتان پرتغال در ميادين، حرفه‌اي‌گري او و ايفاي نقش به عنوان سفيري شايسته براي فوتبال زيبا عنوان کرده است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان