arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۳

مصطفوي: دعواي دايي ـ مايلي‌کهن ابدي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 داريوش مصطفوي رئيس سابق فدراسيون فوتبال ايران مي‌ گويد دعواي مربوط به علي دايي و محمد مايلي‌کهن هميشگي است و از حدود 20 سال پيش آغاز شده است.

مصطفوي که ديروز در مراسم تجليل از بازيکنان تيم‌ملي 96 در پاسخ به اين سوال که نحوه تقسيم پاداش ها در دوره او چگونه بوده مي‌ گويد: بازيکنان اصلي هميشه به صورت مساوي پاداش نمي‌ گرفتند. ما به بازيکنان ذخيره يک مبلغ مي‌ داديم و به بازيکنان اصلي مبلغي بيشتر. اين موضوع هميشه وجود داشت و در دوره من هرگز درگيري به وجود نيامد.

او ادامه داد: تا دوره اي که من بودم اگر حاشيه و ناراحتي بود خيلي زود جمع مي‌ شد، تنها درگيري دوره ما مربوط به علي دايي و مايلي‌کهن مي‌ شود. آنها از زمان با هم مشکل داشتند و فکر نمي‌ کنم حالا حالاها مشکلاتشان برطرف شود.

رئيس اسبق فدراسيون فوتبال در مورد مقايسه تيم جام ملت هاي 96 با حالا گفت: تيم 96 که بعدها نسل جام‌جهاني 98 را تشکيل داد با هيچ تيمي نمي‌ شود مقايسه کرد. آن تيم بسيار فوق العاده بود و من هنوز مجله فيفا را در مورد آن تيم دارم. در آن زمان ما بعد از کلمبيا و برزيل بيشترين جهش و رشد را داشتيم. آن تيم را با هيچ دوره اي نمي‌ شود مقايسه کرد.

مصطفوي در پايان به تمجيد از کارلوس کي‌روش پرداخت: بزرگترين حسن کي‌روش اين است که بازيکن سالاري را در فوتبال ايران تمام کرده است. او بازيکني مثل مهدي رحمتي را از تيم خط زد و حالا عليرضا حقيقي به تيم‌ملي اضافه شده که حتي خود من روي او حساب باز نمي‌ کردم. او حالا به يک دروازه‌بان مطمئن تبديل شده است. اين چيزي است که ما آن را مديون کي‌روش هستيم.

 منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان