arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۳

پلمپ دفاتر پدیده شاندیز در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دفاتر شرکت پدیده شاندیز در تهران که تا پیش از ظهر امروز چهارشنبه نیز فعال بود، از سوی مقامات قضایی پلمپ شد.

دو دفتر شرکت پدیده شاندیز در تهران در روزهای اخیر به ویژه پس از طرح اخبار مرتبط با تخلف این شرکت و پلمپ دفاتر این شرکت در کشور، به فعالیت های خود افزوده بود.

برخی از سایت های خبری امروز چهارشنبه خبر پلمب دو دفتر شرکت پدیده شاندیز در تهران به نقل از دادسرای ویژه زمین خواری منتشر کردند.

یکی از کارکنان دفتر شرکت پدیده واقع در خیابان افریقا در گفت و گوی تلفنی با ایرنا ادعا کرد که دفتر باز و فعالیت های روزانه آن درحال انجام است.

خبرنگار ایرنا از محل دفتر پدیده در خیابان افریقا گزارش داد که این دفتر پلمپ شده است .

دادستان کل کشور چندی پیش درباره روند رسیدگی به تخلفات مطرح شده توسط پدیده شاندیز اعلام کرد: تیمی متشکل از کارشناسان اقتصادی و قضایی در این دادستانی تشکیل شده که موضوع پرونده پدیده شاندیز را که از سوی دادستان مشهد در حال پیگیری است دنبال کرده و رسیدگی خواهد کرد.

سید ابراهیم رئیسی در نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان های کشور افزود: مسوول این تیم مرتضی بختیاری معاون امنیتی دادستان کل کشور معرفی شده است.

وی در خصوص پرونده پدیده شاندیز افزود: شرکت هایی که در دادگستری و دادستانی مشهد پرونده ای برای رسیدگی دارند از طریق دادستانی مشهد اعلام شده که تبلیغات در مجامع عمومی و رسانه ها ممنوع است براین اساس رسانه ملی و مبادی ورودی و خروجی شهرها نسبت به این مساله ملزم به رعایت هستند.

رئیسی اضافه کرد: افرادی که سهام یا ذخیره ای در این شرکت ها دارند، اقدامات قضایی در راستای حفظ سهام آنها انجام خواهد شد تا آسیب نبینند و کار اقتصادی نباید توام با تخلف و فساد باشد.
نظرات بینندگان