arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۳

قطري‌ها در حضور خبرنگاران ژاپني هو شدند

بازيکنان تيم فوتبال قطر هنگامي که وارد ورزشگاه شدند از سوي هواداران ايران هو شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، خبرنگاران زیادی در ورزشگاه استرالیا حاضر شده‌اند تا دیدار تیم‌های ایران و قطر را پوشش دهند. در جایگاه خبرنگاران ژاپنی‌ها هم حضور دارند تا اتفاقات این دیدار را منعکس کنند.

* دوربین‌های شبکه الکاس قطر که حق پخش این دوره از رقابت‌ها را خریده‌اند، شب گذشته برای تست در ورزشگاه استرالیا حاضر شده بودند نکته جالب در اینجا بود که این موضوع با تمرین تیم ملی ایران همزمان شده بود. این مسئله باعث شده بود تا شک و شبه‌هایی در خصوص جاسوسی بودن دوربین الکاس مطرح شود. دوربین‌های این شبکه تلویزیونی در ماشینی قرار داشتند که هیچ آرمی هم نداشت.

* درهای ورزشگاه از ساعت 18 به وقت محلی به روی هواداران باز شد اما طرفداران ترجیح داده‌اند در بیرون ورزشگاه بمانند و در نزدیکی‌های بازی وارد ورزشگاه شوند. تاکنون حدود 200 نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* هوای سیدنی آفتابی و کمی باد هم می‌وزد.

* حدود 27 هزار بلیت برای این بازی فروخته شده است. البته با توجه به اینکه گنجایش این ورزشگاه حدود 87 هزار نفر است به نظر می‌رسد تماشاگران زیادی باید در ورزشگاه حاضر شوند تا فضای ورزشگاه ملبورن در بازی اول ایران حاکم شود.

* دروازه‌بانان ایران ساعت 19 و 10 دقیقه به وقت محلی وارد زمین شدند که مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفتند. بازیکنان قطر همگی با هم وارد ورزشگاه شدند و تماشاگران ایران آنها را هو کردند.

* تیم ملی ایران هم ساعت 19:15 به وقت محلی وارد ورزشگاه شدند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان