arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۳

دايي: بزرگان فوتبال تيم ملي را حمايت کنند/ اميدوارم به فينال برسيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربي سابق تيم پرسپوليس با اشاره به بازيهاي تيم ملي کشورمان در جام ملت هاي آسيا گفت: در اين برهه همه اهالي و بزرگان فوتبال بايد تيم ملي را حمايت کنند.

علي دايي عصر پنجشنبه در حاشيه بازديد از تمرينات تيم شهرداري اردبيل در گفتگو با مهر و در خصوص بازي ايران - قطر اظهار داشت: بطور حتم با حمايت همه جانبه و افزايش روحيه بازيکنان مي توانيم با دست پر از استراليا برگرديم.

وي در خصوص نامه اي که قبل از جام ملتها نوشته و ضمن روحيه به بازيکنان از تيم ملي حمايت کرده بود، افزود: من کاري نکردم فقط حرف دلم را زدم.

دايي همچنين در خصوص بازي ايران – قطر تاکيد کرد که اگر بازيکنان در ضد حملات گذشت بيشتري از خود به خرج مي دادند بي شک با گلهاي بيشتري قطر را شکست مي داديم.

وي با تبريک به مردم کشورمان بابت دو پيروزي ارزشمند در جام ملتها ابراز اميدواري کرد که تيم ملي کشورمان با شکست تيم امارات در بازي آخر گروهي بتواند به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کند.

سرمربي سابق باشگاه پرسپوليس تهران در خصوص کيفيت بازي تيم کشورمان در اين دوره از بازيها گفت: بايد قبول کرد که ۹۰ درصد تيمهاي حاضر در جام ملتها بيشتر از ايران بازي تدارکاتي و دوستانه داشته اند اما مي بينيم که بازي به بازي تيم به هماهنگي مي رسد.

وي با تاکيد بر اينکه اين هماهنگي در بازيهاي بعدي افزايش خواهد يافت، عنوان کرد: نبايد به تيم حريف فضا داده شود.

دايي با اشاره به صعود تيم ملي به مراحل بالاتر جام بيان داشت: اميدوارم فينال جام ملتهاي آسيا با حضور تيم ملي کشورمان برگزار شود.
منبع: مهر
نظرات بینندگان