arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۳

اعلام جزئیات جذب نیرو در آموزش و پرورش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: جذب دانشجو در «دانشگاه فرهنگیان» به دفترچه کنکور سراسری ۹۴ اضافه می‌شود.
 
خسرو نظری، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس، و در پاسخ به این پرسش که «وضعیت دانشگاه فرهنگیان و لغو متعهدین به خدمت این دانشگاه چگونه پیگیری می‌شود و چه برنامه‌ای دارید؟»، اظهار داشت: مشکل خاصی وجود ندارد.
 
وی افزود: به هر حال یک طرحی بود که ارائه داده شد و دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش هم پاسخ لازم را از طریق مجاری ارتباطی داده است.
 
نظری با اشاره به اینکه از دو طریق می‌توانیم در آموزش و پرورش جذب نیرو داشته باشیم، خاطرنشان کرد: برای تأمین نیروی انسانی از متعهدین به خدمت آموزش و پرورش که اکنون در حال اجراست، استفاده می‌کنیم و از ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که اجازه داده است آموزش و پرورش بر حسب نیاز مقداری از نیروهای خود را از بین فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها استفاده کند نیز بهره‌ می‌بریم.
 
رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «آیا در دفترچه کنکور سراسری سال 94 موضوع دانشگاه فرهنگیان افزوده شده است؟»، گفت: قطعاً باید اضافه شود.
 
وی افزود: تا 12 بهمن ماه فرصت داریم تا موضوع دانشگاه فرهنگیان را به دفترچه کنکور سراسری وارد کنیم و هنوز فرصت داریم.
نظرات بینندگان