arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۳

آنتونی هاپكينز به سینما برمی‌گردد/ ماجرای ربودن آقای هاینکن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آنتونی هاپکینز بازیگر برجسته سینمای آمریکا، در ماه مارس (اسفند) با فیلم جدیدش راهی پرده‌های نقره‌ای می شود.

به گزارش هاليوود ريپورتر، كمپاني پخش مستقل الكِمي حقوق رسمي توزيع فيلم «ربودن آقای هاينكن» را خريداري كرد. اين فيلم تريلر متعلق به كمپاني اينفورمنت ميديا است و بر اساس داستان حقيقی ربوده شدن آلفرد هاينكن سرمايه‌دار بزرگ ساخته شده است.

دنيل آلفردسون كه مسئوليت كارگرداني دو فيلم آخر از سه فيلم مجموعه سوئدي «دختري با خالكوبي اژدها» را بر عهده داشت اين فيلم را نيز كارگرداني كرده است. در اين فيلم آنتوني هاپكينز نقش نوه موسس كارخانه‌هاي هاينكن را بازي مي‌كند كه در سال 1983 ربوده شده بود و بعد از پرداخت باجی به مبلغ 35 ميليون گيلدر هلندي، كه در آن زمان بزرگترين خون بهاي پرداخت شده تاريخ بود، از چنگ آدم‌ربايان رهايي يافت.

اين فيلم از بازيگران شناخته‌ شده‌اي از جمله جيم استورجس، سم ورتينگتون و رايان كوانتن بازيگر سريال «ترو بلاد» شبكه اچ‌بي‌او نیز استفاده مي‌كند.

كمپاني الكمی اين فيلم را روز ششم ماه مارس در پرده‌هاي بزرگ سينما و همچنين VOD اكران خواهد كرد. انتظار مي‌رود اين كمپاني فعاليت‌هاي خود را بيشتر گسترش دهد و اين فیلم اولین خريداري آنها از مجموعه فیلم هایی باشد که برای پروژه‌هاي بعدي در نظر گرفته شده اند.

اين كمپاني هفته گذشته برند خود را تغيير داد و از استفاده نام ميلنيوم انترينمنت باز ايستاد. خريد فيلم «ربودن آقاي هاينكن» اولين خريد كمپاني بعد از تغيير برند خود است. از ديگر فيلم‌هاي جدید آن‌ها مي‌توان به فيلم درام «به دنیای من خوش آمديد» با حضور كريستن ويگ، فيلم اكشن «دنياي سر راست شده» و همچنين فيلم كمدي رمانتيك ديويد او راسل با عنوان «عشق تصادفي» اشاره كرد.

فیلمنامه این فیلم بر مبنای کتاب «دزدیدن آلفرد هاینکن» نوشته پیتر دو وریس روزنامه‌نگار هلندی نوشته و کار فیلمبرداری اواخر پاییز سال پیش در آمستردام و پاریس انجام شد.

فیلمنامه به سال 1983 باز می گردد که هاینکن توسط یک گروه تبهکار هلندی که ویلیام هولدیر پدرخوانده جنایات هلندی نیز جزو آنها بود، ربوده شد. او مدت ها در یک کارخانه نگهداری شد و سپس آزاد شد و رکوردی از دریافت خونبها از این ماجرا به جای ماند. آدم رباها به گوشه و کنار جهان فرار کردند، اما همه آنها دستگیر و به حبس های دراز مدت محکوم شدند.

پیش از این یک فیلم دیگر از این ماجرا با بازی راتگر هاوئر در نقش فردی هاینکن در سال 2011 ساخته شد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان