arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۳

شرور محله بریانک تهران دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: یکی از اراذل و اوباش سطح سه محدوده بریانک که به جرم ایجاد درگیری و اقدام بر علیه آرامش شهروندان تحت تعقیب قضایی قرار داشت، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'علیرضا محرابی' روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: چندی پیش پرونده ای از سوی بازپرس شعبه سه دادسرای ناحیه 10 تهران مبنی بر جلب و دستگیری متهم متواری به هویت 'ع' به اتهام شرارت، درگیری و ایجاد رعب و وحشت در مجامع عمومی به ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت واگذار شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان تحقیقات خود را پیرامون این متهم آغاز کرده و در نهایت محل اختفای او را در محدوده بریانک شناسایی کردند.

سرهنگ محرابی عنوان داشت: شب گذشته ماموران به محل اختفای وی اعزام شدند اما متهم که از حضور ماموران با خبر شده بود، سعی کرد با موتورسیکلت متواری شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: این اقدام متهم به تعقیب وی از سوی ماموران انجامید و در نهایت متهم مذکور با شلیک پلیس مجبور به توقف و توسط ماموران بازداشت شد.

وی اظهار داشت: متهم به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل و پس از بازجویی به جرایم خود مبنی بر شرارت، درگیری با سلاح سرد و تهدید شهروندان اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به بازپرسی شعبه سه دادسرای ناحیه 10 تحویل داده شد.
نظرات بینندگان