arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
در خیابان 16متری امیری رخ داد

قتل میوه‌فروش دوره‌گرد به خاطر میوه مجانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  مرد جوان که به دنبال درگیری با یک میوه‌فروش دوره‌گرد دست به جنایت زده بود، بازداشت شد. ساعت 21:20 بیست و نهم دی ماه، ماموران کلانتری 111 هفت‌چنار در جریان وقوع درگیری و چاقوکشی در خیابان 16 متری امیری قرار گرفتند.

 به گزارش فرهيختگان آنلاين، شواهد نشان می‌داد در این درگیری مرد 45 ساله‌ای به نام معرفت که میوه‌فروش دوره‌گرد بود بر اثر اصابت چاقو به گردنش در بیمارستان رسول اکرم(ص) جان سپرده است. با وقوع این حادثه پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و دریافت قاتل مرد 37 ساله‌ای به نام نادر و از میوه‌فروشان محله است که پس از درگیری خونین با معرفت متواری شده است.

تلاش برای ردیابی او آغاز شده بود که پلیس دریافت متهم در پشت بام یکی از همسایه‌ها پنهان شده است. به این ترتیب عملیات ویژه آغاز و قاتل فراری که زیر یکی از کولر‌ها مخفی شده بود، دستگیر شد.

نادر گفت: «معرفت همیشه از من میوه می‌گرفت، ولی هیچ وقت پولش را نمی‌داد. او می‌گفت میوه‌ها را مجانی از من گرفته است. امروز به خاطر همین حرف عصبانی شدم. درگیری ما بالا گرفته بود که با چاقو به گردنش زدم.»

در همین رابطه سرهنگ اکبر مرادی، رئیس کلانتری 111 هفت چنار به باشگاه خبرنگاران گفت: «متهم روانه بازداشتگاه شده است و تحقیق از او ادامه دارد.»
نظرات بینندگان