arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳

نماینده مجلس: داعش و رژيم صهيونيستي در يک جبهه، مقابل اسلام و مقاومت قرار گرفته‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کميسيون امنيت ملي با بيان اينکه، "داعش و رژيم صهيونيستي در يک جبهه در مقابل مقاومت و جهان اسلام قرار گرفته‌اند"، گفت: براي مقابله با تکفير‌ي‌ها ابتدا بايد کار رژيم تروريست صهيونيستي را يکسره کرد.

محمد‌حسن آصفري عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي درباره پيام اخير فرمانده کل سپاه مبني بر پاسخ کوبنده به ترور چند تن از نيروهاي حزب الله لبنان، گفت: اقدامي که رژيم صهيونيستي در منطقه قنيطره و در پايين ارتفاعات جولان انجام داد نشان از آشکار شدن آن روي سکه گروه‌هاي تکفيري و تروريستي سلفي است که چندين سال در منطقه سوريه و عراق، مردم بي گناه را به شهادت مي‌رسانند.

وي با بيان اينکه ترور رزمندگان حزب‌الله نشان داد که رژيم صهيونيستي حامي اصلي و باني ماجراي شکل گيري داعش است، افزود: رژيم اشغالگر قدس گروه‌هاي تفکيري را جلو انداخته و آنها را وسيله کرده تا بتواند به اهداف و منافع خود در منطقه دست پيدا کند. در حقيقت بايد گفت که امروز داعش و رژيم صهيونيستي در يک جبهه در مقابل مقاومت و جهان اسلام قرار گرفته‌اند و براي مقابله با تکفير‌ي‌ها ابتدا بايد کار رژيم تروريست صهيونيستي را يکسره کرد.

عضو کميسيون امنيت ملي در خصوص اقدامات احتمالي ايران براي انتقام از رژيم‌ صهيونيستي، گفت: جمهوري اسلامي ايران از کمک راهبردي خود براي پاسخ به‌ رژيم صهيونيستي دريغ نخواهد کرد.

آصفري با اشاره به تحريف اظهارات فرمانده کل سپاه در رسانه‌‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي مبني بر اعلام جنگ و حمله نظامي ايران به سرزمين‌هاي اشغالي‌، تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران لزومي به برخورد مستقيم با رژيم صهيونيستي نمي‌بيند و اين رژيم که در چندين جنگ از حماس و حزب‌لله شکست خورده در سطح مقابله نظامي با ايران نيست و خود صهيونيست‌ها هم مي‌دانند که اگر ايران بخواهد ورود مستقيم داشته باشند در کمترين زمان ممکن مي‌تواند تمام سرزمين‌هاي اشغالي را با موشک‌هاي رادار گريز خود شخم بزند و در کمترين زمان ممکن، سرزمين‌هاي اشغالي را خالي از اشغالگران صهيونيست کند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان