arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۶۴۵
تعداد نظرات: ۲۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
گزارش اختصاصی «انتخاب» از یک جلسه نیمه کاره

قهر رییس جمهور از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ واکنش روحانی، باعث تنش در جلسه شد + تصاویر جلسه شورا

«روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند. واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قهر روحانی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی/ عصبانیت شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد ، جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل واکنش و اوقات تلخی رییس جمهور با یکی از اعضاء شورا ، نیمه کاره تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ در این جلسه که در اول بهمن ماه برگزار شده است، یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به برخی اقدامات در دستگاه سیاست خارجی و همچنین پیاده روی ظریف با جان کری انتقاداتی را مطرح می کند.

پس از این سخنان، «روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند.

واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می کند.

به گزارش «انتخاب» ؛ پیش از این ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت نیز در واکنش دیگری، انتقادات مربوط به پیاده روی ظریف - کری را «سخیف» خوانده بود.

بخشی از تصاویر جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه می آید:

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد


قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد

قهر روحانی از جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ «اوقات تلخی» شدید رییس جمهور، باعث نزاع و تنش در جلسه شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۹
در انتظار بررسی: ۴۷۷
غیر قابل انتشار: ۲۲۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4298
401
آقای روحانی والا بلا کمی سعه صدر بد نیست!
پاسخ ها
amin
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حال ما ها رو دیگه به هم زدین شما .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سعه صدر در برابر کی؟ چی؟ آخه آدمی که ندانسته حرفی میزند که با هیچ منطق عقلی سازگار نیست سعه صدر یعنی چه؟ همین تهجر گرائی ها است که اوضاع ما را به اینجا رسانده. آدم شاخ در میاورد از بعضی اظهار نظرات............؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این کمی شما چقدره؟!
رضا
| United Arab Emirates |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آقای ناشناس سومی
یعنی چی این حرف که چونحرف منطق ندارد باید اینطوری صحبت کرد؟
اگه اینطوریه احمدی نژاد مشکلش چی بود؟ اونم از نظر طرفدارانش ، رقباش منطق نداشتن؟
آخه بد نیست به قول آقای رییس جمهور فعلی کم سواد داشته باشیم! اینطور دفاع کردن بدتر از صدنوع حمایت است. نکنید
ناشناس
| Turkiye |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بی انصافها چرا رفتید با کری قدم زدید خدا ازتون نگذره همین امریکا و کری به ژاپن بمب اتم زده
جواد مهدوي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آقاي ناشناس محترم
نكته مهم اينه كه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی چه ربطي به مذاكرات داره به عبارتي موضوع مطروجه توسط اون عضو چه ربطي به موضوع جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته كه اقاي رييس جمهور بخوا صعه صدر نشون بده
عزيزم مثلا مجلس عروسي جاي پخش كردن خرماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اسم اون شوری شورای عالی انقلاب فرهنگیه یا شوری سیاست گذاری خارجی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
... و همچنین پیاده روی ظریف با جان کری انتقاداتی را مطرح می کند.
این انتقاد از پیاده روی با سرنوشت کشور، حل گرفتاریهای مردم، رفع فقر و فلاکت، جلوگیری از سود جویی مرفهین و سودجویان و مال اندوزان و ... مربوط است. تا کی تا کجا و چقدر سعه صدر؟ رییس جمهور باید پاسخگوی نیاز و کمبودها باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
داداش سعه صدر از رئیس جمهورتون محمود جون یاد گرفته
ششتمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سعه صدر داره بعضی ها رو گستاخ می کنه ممنون آقای روحانی دیگه لازمه عملی برخورد بشه
علی
| Singapore |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سعه صدر رو با انسان ها باید داشت
ناشناس
| Slovenia |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به خدا من از روحانی صبورتر ندیدم . تا حالا هم خیلی صبر کرده و حرفی نزده
ناشناس
| Canada |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دکتر روحانی عزیز با قدرت برخورد کنید با قدرت با قدرت اینها تنها زبانی که میفهمند زبان زور و قدرت است .
نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این قبری که شما برایش فاتحه میخوانید داخلش مرده ای نیست!
منظور از مرده همان صعه سدر است و منظور از....
ناصر هشترودی
| Finland |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سایت انتخاب لطفا" اسم اون کسی که در این جلسه باعث رنجش رئیس جمهور شده را اعلام کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کسی که استدلال داشته باشه قهر نمی کنه.
رضا
| Germany |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خوبه حالا اسمش شده سعه صدر ؟!!
اینقدر سخیف و کم فکرند که از لج یه نشریه چیپ فرانسوی خیابون و اماکن عمومی خودشونو داغون می کنن .
اون وقت اینجا ادعا دارن که آقای روحانی سعه صدر داشته باش ؟
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این همان رئیس جمهور خوبی هاست که همه را به ارامش دعوت میکرد و به سعه صدر و تحمل نظر مخالف!

حالا بیا ببین کم مونده بود طرف رو بزنه!
اخه این چه کاریه اقای رئیس جمهور؟؟؟؟
مثلا شما باید الگو باشید . اگر شما این رفتار رو داشته باشید بقیه باید چگونه رفتار کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شما ادبیات شریعتمداری رو نگاه کن ببین جای سعه صدر هست؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کمی یا خیلی خیلی خیلی .........
امیر تبریز اوغلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به جهنم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
ببخشید اشتباهی مثبت دادم بجای منفی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
19
1524
با یکی ؟ اون یکی اسم نداره ؟ منثلا دارین مهیجش میکنین ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حسن رحیم پور ازغدی؟
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
از عكسا شايد بتوني كي بوده...
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
معنای اقتدار رو فهمیدیم؟
بجای اینکه ظریف به اندازه همون اردوغان نامرد که الان از داعش دفاع میکنه و خون ملت ها رو تو شیشه دارن میکنن جلسه رو با فرانسوی ها ترک میکرد و حداقل بهشون حمله لفظی میکرد اومده باهوشن خوش و بش هم میکنه؟
خدایی چه فرقی به بین ارفان و شماها هست؟ بابا حداقل طرف به دورغ و با سیاست هم شده یه حرفی میزد که حداقل تو مذارکات دست بالا میشدیم. این بهترنی فرصت بود برای بالابردن روحیه در مذاکرات اما متصدیان وزرات خارجه ما کجا و ترکیه کجا!!!!

وای بر دیپلماسی ما!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
66
1907
واقعا عوامانست، فکر کرده برای تفریح رفتن قدم زدن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اینها اینقدر عوامند که سایه خطر را نمی بینند.تا خودش را ببینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بعضی با رای مردم زاویه دارند و این تضادها کم کم خودش رو نشون میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
یاد اون داستان عیسی افتادم که از فرد جاهل فرار میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آره دیگه ندیدی بستنی هم دستشون بود داشتن صفا می کردن
محمود
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1691
188
من به رییس جمهور رای دادم و مخالف نظریه این آقا هستم که به ظریف تکه انداخته
اما این رفتار رییس جمهور را نمی فهمم چرا انقدر ایشان عصبی هستند و گاهی هیچ انتقادی را برنمی تابند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به نظرت اینا زبان منطق میفهمن؟
ششتمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بعضی ها انتقاد نمی کنند با عوام فریبی سعی در فریب افکار عمومی دارند که روحانی خوب بلده چه جوری جمعشون کنه
ادیبان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آقای محمود شما خیلی ابتدایی کامنت میذارید، همه ما میدونیم که مخالف شدید این دولت هستید...
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
جناب محمود ، به خدا دروغ میگی شما نه به روحانی رای دادی و نه طرفدار آقای ظریف هستی، جنابعالی به خیال خودت می خوای زیرکانه به ردیس جمهور و آقای ظریف حمله کنی. زهی خیال باطل.طرفدار آقای ظریف و روحانی از این عمل آقای روحانی حمایت میکنه. تا کی سکوت!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مگه شما در جریان صحبتهای اونروز جلسه بودید و شنیدید که طرف مقابل چی گفته ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
تا جاي رئيس جمهور نباشي و با اين مسائل روبرو نشوي، نمي تواني قضاوتش كني.
محمد
| Slovenia |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شما اگر به جای ایشان بودی ، تحت فشار بسیار زیاد از طرف گروههای افراطی، مطمئنا از این بدتر برخورد می کردید. نمی دونم تو این جو تا حالا چطور دوام آوردن !!
پاپتی
| Germany |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ترک جلسه معنی نداره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
103
2025
باید جلو این تندرو ها ایستاد

دم روحانی گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کار با این عوام زده ها خیلی سخت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
یادتون میاد چه مسخره بازی سر مذاکره با امریکا راه انداخته بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
99
1663
روحانی تشکر تشکر................... دکتر جان مقتدر بایست....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
احسنت در دکتر روحانی اقتدار کم بود که امیدواریم کم کم درس بشود و جلوی این اراذل بایستد.
کرد ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
59
1353
اگر ملت ایران الان پشت آقای روحانی رو نگیرن کی میخوان یه کاری بکنن! عوامفریبی دیگه حدی داره به خدا! ایراد از یه قدم زدن میگیرید انوقت این همه فقر و فحشا به شما ربطی نداره!
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
69
1098
روحانی دوستت داریم!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
از علامتهای تعجبت معلومه عاشق احمدی نژاد جونتی .
خدا افراد کم اطلاعی مثل تورو برای احمدی نژاد و احمدی نژاد جونتو برای افرادی مثل تو نگه داره .
حامد
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
24
770
كي بوده طرف مقابل روحاني؟
مهدی یک شهروند عادی
|
France
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
21
508
ای بابا! چی بگم! از عکس ماقبل آخر همه چی گویاست!!!
پاسخ ها
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دقیقا!!!!
از عکس ها کاملا معلومه که اون یک نفر کی بوده
افکار عمومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
33
687
فقط 8 درصد مردم به تندروها رای داده اند، 41 درصد به شش نفر با گرایشات متفاوت، و 51 درصد مردم به شعارهای اعتدال گرایانه، آشتی با جهن و آشتی با ایرانیان!!!!!!
ولی 90 درصد تریبون ها در اختیار همان 8 درصد است! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا حق الناس و رای و نظر مردم برای تزئین در روز انتخابات است یا برای تصمیمات اساسی چهار سال پس از انتخابات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
تازه اکثریت خاموشی که در انتخابات شرکت نکردند رو حساب نکردی.با این حساب بسیار کمتر از 8 درصد میشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1025
93
به غیر از رییس جمهور همه عوام و بیسوادند حتی اگر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی باشند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سواد مگه به جایگاه انتصابیه؟ چند نفر را میخوای نام ببرم مسئول و وکیل که دیپلم هم ندارن؟
ایرانی اهل سنت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دکتر روحانی هیچوقت مثل دوستان شما ادعاهای آنچنانی مدیریت جهانی نکردند ولی هیچوقت هم ایشون که نه حتی رده پائین ترین اعضای دولتشون ان پی تی رو ام پی تی نگفتند
و این عضو محترم شورای انقلاب فرهنگی اگر کمی تامل کنند متوجه میشند که این پیاده روی هوشمندی و زیرکی سرشار دکتر ظریف رو میرسونه و باعث میشه که اگر به هر دلیلی مذاکرات به نتیجه نرسه همه اوج حسن نیت و تلاش رو برای حل موضوع از طرف ایران دیده باشند و مقصر اصلی خیلی واضح معلوم بشه .........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
برادر باسواد ،كي گفته قدم زدن ايراد داره اما دست دادن و نشستن دور يك ميز ايراد نداره آيا اين ايراد گيري عوامانه نيست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شما و 12 نفر همفکرانت نیز با سواد، با شعور، اجتماعی، سیاستمدار، فهمیده، مملکت دوست، نگران به حال آینده کشور، جبهه رفته، زحمتکش، زیر خط فقر ، حقوق ناچیز دولتی، اجاره نشین، پراید سوار،فرزندان آمریکا نرفته و موتور هوندا سوار، دکترای کامل دانشگاههای نعتبر کشور با رشته های سطح بالا مانند فیزیک و ریاضیات و شیمی و مکانیک و کامپیوتر . آخ که جگرم سوخت بحال شما و آن 12 نفری که در این مملکت تنهایید و هیچ تریبون و صدا و سیما و مراکز حساس را در اختیار ندارید. این بقیه که موقعی که شما 12 نفرید آنها 265 نفر هستند، و در اقلیت این مملکت هم قرار دارند حق شما را خورده اند. آخ که بمیرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
قطعا همینطوره
ششتمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اگه اینجوری راحتتری آره حقتون همین حرفاست روحانی کاملا به جا حرف میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اره همینه ناراحتی؟ف فکر کردی هر کی مدرک داشته باشه با سواده ولو مدرک رو با پول خریده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بلاخره در دفاع از منافع ملی نباید بین پیاده روی ونشسته صحبت کردن تفاوتی قائل شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
26
673
الحمدالله همه در این کشور برای دولت منتخب و سردار ملی جناب دکتر ظریف زبان درآورده اند.جلسه شورای انقلاب فرهنگی را چه به انتقاد از سیاست خارجی؟آقایان متوجه باشند دکتر روحانی شخص دوم مملکت ومنتخب ومحبوب ملت است...حد خود را بدانند...
پاسخ ها
مهدي
| United States of America |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
با سلام
با نظر شما موافقم
فقط واژه سردار زيبنده شخصيت متعالي آقاي ظريف نيست
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
29
658
حق داره بخدا یه ویرانه از دولت قبل گرفته حالا همونایی که ویران کردن شدن مدعی
ایرانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
23
600
درود بر روحانی ،
مردم تندروها را نمی خواهند . بس است دیگر! مگر نشنیدند پیام 24 خرداد 92 ایرانیان را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
17
409
انتخاب دیدی جات خالی بود. خوشحالم که دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
239
باکی بوده؟همه با چشم غره به هم نگاه میکردن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
12
419
بنده شاید فردی کم اطلاع باشم ولی دوست دارم بدانم شورای عالی انقلاب فرهنگی چه ارتباط مستقیمی با سیاست خارجی و اتفاقات مربوط به آن رو دارد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
19
416
درست مانند زمان اقای خاتمی و هر روز یک مشکل .ملت فراموش نمی کند ای دلواپسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ای آقا مشکل همینه که ما فراموش کاریم وگر نه چرا باید به احمدی نژاد در دور اول رای میدادیم و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
چرا بابا فراموش می کنند مثل بنز!! دوباره می رن به اونا رای می دن
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
20
394
قوی باش مردم با شما هستند رییس جمهور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
9
278
اسم نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
انتخاب دمت گرم با این خبرای یکت
برای همینه دوست دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
uعکس شماره 4 رو ببین
از غدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ازغدی عاقلتر از این حرفاست.
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
15
336
شورای انقلاب فرهنگی با رحیم پور ازغدی از آن حرفهاست
پاسخ ها
امیر
| United Arab Emirates |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
من ازت خواهش میکنم یک بار وقت بزار یه نیم ساعت حرفاشو گوش کن
واقعا باید برای جریان روشنفکری که شماها داعیه دارش هستید تاسف خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اصلا رحیم پور ازغدی رو میشناسی مهندس !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
192
با کی بوده این جر و بحث؟
علی
|
United States of America
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
262
انقلاب فرهنگی جای بحث در مورد پیاده روی ظریف و کری است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
175
خیلی ها درشان یک مسئول حرف نمی زنند و یا خیال می کنند با این حرف یک عده بهش بارک الله می گویند. خیلی تفکر پایینی است وقتی کسی این حرف را به زبان می آورد چرا پیاده روی کردن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
326
21
تاسف جناب رییس جمهور. آرام باشید کمی حالا اونا یه حرفی زدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اشتباه می کنن حاشیه ایجاد میکنن شورای فضای مجازی را چه به سیاست؟ روحانی خاتمی نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
356
29
دولت متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در کشور ایجاد کرده مجبور است با این قبیل کارها بار دیگر بدنه اجتماعی را به سوی خود جلب کند اما ما دیگه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ﻣﺸﮑﻠﺎﺗﻮ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﮐﺮﺩﻩ ؟ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻣﯼ ﮔﻔﺘﯽ ﺑﺮﺍ ﺭﻓﻌﺸﻮﻥ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﯽ ﺍﻧﺼﺎﻑ ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
340
26
رییس جمهور کمی سعه صدر داشته باش
محک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
15
209
آقای رییس جمهور تندروها همین حرکات را میپسندند.از شما خواهشمندم صبور تر باشید ومانند سلف ایشان با خونسردی جوابهای بی ربط بدهید تا اعصاب این آقایان بهم بریزد.دوستدار شما
پاسخ ها
ایرانی اهل سنت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خونسردی و صبوری رو با شما موافقم ولی سلف دوستانمون در حد مقایسه با دکتر روحانی نیستند و من به شخصه اطمینان دارم که هیچوقت از دکتر روحانی حرف "بی ربط" نمی شنویم من سکوت رو ترجیح میدم کاری که اکثر مواقع دکتر روحانی انجام میدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
357
35
اقای روحانی من حامی شما بودم اما این انتقاد ناپذیری و برخی تفکرات سلطانانه از کجا می آید؟
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
لطفا شما خودتو حامی جا نزن شما اگه حامی بودی تو این شرایط روی رای خودت ایستادگی می کردی. بخدا اینم مد شده مخلفا یاد گرفتن: من خودم حامی بودم ...
ایرانی
| United Arab Emirates |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دروغ می گویی اگرراست می گفتی این مطلب رانمی نوشتی لااقل رک می کردی که ایشان ازموقع شروع کارشان چقدرزیرفشاربودندوچه حرفهای پوچی شنیده اند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
11
195
اگر روحانی بتونه جلو تند روها را بگیره.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
166
خبر رو درست اعلام کنید با چه کسی برخورد لفظی داشته؟
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
18
190
روحانی مظلوم واقع میشود
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
136
تابلو هستش كيه ....
پاسخ ها
حسن
| Germany |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
واسمه من تابلو نیست بگو کیه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حسین جان گفتم سانسور کرد انتخاب عزیز البته چاره ای نداره باید درک کرد
مهدی میرجعفری
| Germany |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
رحیم پور همون که تو عکسها عینکش گذاشته بالا سرش
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
183
رییس که قهر نمی کنه خاطی رو می اندازه بیرون!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مگه همه احمدی نژادن هرکسی رو در هر جا و هر زمان (مثل متکی) عزل کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
257
16
واقعا دردناک است پس از این همه گذشت وایثار ملت بخاط...احمدی نزاد کشور بدست .... اداره شود که تحمل هیچ انتقادی را در ارتباط با امریکا را نداشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مثل اینکه باید عوامانه تر توضیح داد!
رییس جمهور نباید فقط اسم رییس جمهورو یدک بکشه بلکه مردم رای قاطع در یک انتخابات صحیح! به ایشون دادند تا نظراتش پیاده بشه. صبر کنید تا در انتخابات صحیح! دیگری رییس جمهور منطبق با فکرتون که انتخاب شد نظرات شما اعمال شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
11
188
سایت وزین انتخاب
فکر کنم عنوان قهر رئیس جمهور زیبنده این خبر نباشد
رئیس جمهور رئیس شورای انقلاب فرهنگی است
و به دلیل گفته شده در خبر ، ایشان ادامه حضور خودرا در جلسه به صلاح ندانسته اند و جلسه را ترک کرده اند
عنوان ترک جلسه شورای انقلاب فرهنگی زیبنده تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Turkiye |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
موافقم انتخاب احمق (.....) تیتر را عوض کن فورا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
10
186
آفرین به آقای روحانی! با این فرصت طلب های عوام فریب هرچقدر متین تر رفتار کنید همانقدر گستاخ تر میشن
ظریف
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
92
کیه؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkiye |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
من بودم به خدا قصد ناراحت کردن روحانی را نداشتم حالا ی چیزی گفتم پوزش میخوام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
142
خوشم اومد ایول داره رئیس جمهور
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
9
143
درود...
اونقدر با اعصاب آقای روحانی بازی کردند تا بنده خدا کارش به دادو بیداد کشید...
آخه تو شورای عالی انقلاب فرهنگی جای این حرفاست؟؟؟؟
من برای موفقیت دولت و شخص آقای رئیس جمهور آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
مردی که با انتخاب مردم سرکار اومده مسلما پشوانه محکمی به نام ملت داره نه خانه ملت......
قدرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
149
9
متاسفم برای چنین رفتارهایی
سیمین
|
United States of America
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
165
13
حرف روحانی حرف درستیه اما نباید ایشون طوری رفتار کنند که منتقدین فکر کنن ایشون انتقاد ناپذیرن. این رفتارها متاسفانه چیزی جز این خصلت را نشون نمی ده
پاسخ ها
ناصر هشترودی
| Finland |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سیمین شما جای رئیس جمهور باید چیکار کنی در مقابل قوم افراط ؟ سیاست چه ربطی به انقلاب فرهنگی دارد.
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
171
رئیس جمهور قبلی... را بغل کرد اسلام به خطر نیافتاد پیاده روی دونفر اسلام به خطر افتاد وامصیبتا از این دورنگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آفرين ايول به اين قياس، صد تا لايك داري كه حق را گفتي حقگو
آرش
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
128
اگر کمی دقت کنین در تصاویر کاملا" مشخص است چه کسی رفته روی مخ جناب ریس جمهور و باعث ناراحتی و عصبی شدن ایشان شده و کسی نیست جز جناب دانشمند هر دو گیتی آقای "رحیم پور ازغدی" که در عکس چهارم از بالا عینک را روی پیشانی اقبال بلندشان گذاشته اند که اگر نبود صدا و سیمای دوران ضرغامی و بحث های دکترین بی سرانجام ایشان ،الان ایشان در جلسه شورای عالی فرهنگی حضور نداشتند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
139
وقتي مردم و رهبري و دولت از مذاكرات حمايت ميكنند اين افراد متظاهر حق داستان سرائي ندارند. آقاي ظريف خسته نباشي .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
130
بر حال اين كشور گريه كنيد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
74
فایده این قهر و به اصطلاح موضع شجاعانه چیه وقتی زیردستانش از وزیر گرفته تا مدیرکل ها و فرمانداران و وروسای دانشگاهها و دانشکده ها اکثرا در حال باج دادن به نمایندگان طیف پایداری برای حفظ صندلی هایشان هستند و تقریبا کمتر نیروی اصلاح طلب واقعی و شجاعی در رس امور است. به نظر این کارهای روحانی فقط ژست واسه جلب نظر مردم است وگرنه در عمل همه اش ساخت وپاخت و باج دادن به طرف مقابل بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
9
49
با توجه به عکسها به نظر می رسد درگیری لفظی با حجت الاسلام علی اکبر رشاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
13
30
با توجه به عکسها به نظر می رسد درگیری لفظی با حجت الاسلام علی اکبر رشاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
98
سیاست خارجی کشور به شورای عالی انقلاب فرهنگی ربطی ندارد لازمه یک نفر به آن آقا وظیفه اش را در شورای انقلاب فرهنگی یاد آوری کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
162
15
حسرت يک رئيس جمهور معقول به دل اين ملت در این یکی دو دهه موند، واي به حال اين مردم که رئيس جمهوري که داعيه انتقاد و نقد شدن داشت اين طوري قهر ميکنه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
88
برخی تندروها با دشمن تراشی دکان بازکردن ن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
85
توی عکس پنجم حداد عادل به چشم میاد و روی اشاره به سمت اون هستش
اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
91
لطفا اعلام گردد درگیر لفظی با کدوم آدم افراطی بوده.ولله بالله تالله روحانی و ظریف خواهان آرامش و پیشرفت وتوسعه مردم وکشورش اند.روحانی و ظریف بدانند اکثر مردم پشتشونند.فقط اقتصادو درست کنید و هرچه سریعتر یکسان سازی نرخ ارز رو اجرا کنید و تعرفه واردات را از تعرفه فعلی به نصف پایینتر کنید درآمد دولتم بیشتر خواهد شد بخاطر اخذ مالیات و شماره گذاری وسایرعوارض ورود خودرو بدلیل تقاضای بالای مردم.آلودگی هواهم خیلی کمتر خواهدشد.محبوبیت روحانی ودولتش چندین برابر خواهد شد.بخدا مردم بخاطر بهبود شرایط اقتصادی به روحانی رای دادند.منتظریم روحانی
پاسخ ها
چواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اخه اردبیلی جان مگه علم غیب داری که این سوگندها را خوردی؟
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
110
بهتر بود رئیس جمهور فرد خاطی را اخراج می کرد تا خودش بیرون برود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
80
سیاه بازی ونیرنگ ودروغ وفریب وفتنه گری، زندگی ملت ماوآینده کشور راسیاه وجهنمی خواهد کرد.اداره کشورباجنگ روانی وهوچی گری امکان ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
112
این تندوها را باید مهار کرد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
105
واقعا مثبت و منفی ها به نظرات در خورد تامله که نظر مردم چیه !!!! بدون شرح !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
132
مشکل رسانه ملی است که نمی گذارد نخبگان وسیاست مداران حرف شان رابزنند وتریبون دست یک جناح واون اصولگرایان تندرو هستند وعصبانیت رئیس جمهور هم ازین بابت است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
137
اینها نمیدونن چه خطری مملکت رو تهدید میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
میدونن دنبال منافع خودشونن. ماهیگیری از آب گل آلود و ... ملت و مملکت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
9
175
واقعا باید به روحانی خسته نباشید گفت.تندروها توی این مملکت چند ساله هر کار خواستن کردن اینم نتیجه اش وضع بد اقتصادی مردم،تحریم ،بیکاری و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
13
بحث دیگه از شوخی گذشته .میخواین با امریکا راه بیاین یا نه؟
lsovi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
12
یعنی واقعا فکر کردن ظریف داره تفریح میکنه؟
خیلی مسخرست
پیاده روی علت داشته
هر جند روحانی هم نباید تند می رفت!! اگه جای ما سهامدارای بورس بود که الان....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
29
10
من کاری به حرفهای عوامانه اون آقا ندارم و کاری هم به خوب یا بد کار کردن روحانی ندارم اما این رفتار در شان رئیس جمهور یک کشور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
28
واقعا قانع کردن یک سری آدمهای شکم سیر در مورد وضعیت اسفبار اقتصادی مردم و نیاز مبرم کشور به رفع تحریمها خیلی سخته، اینها از نوک بینی خود جلوتر را نمی توانند ببینند.
حسن مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
28
اینقدر چوب لای چرخ دولت نگذاریداز خدا بترسیدوبه روزقیامت وبفکرجواب خدا وخلق خدا باشیدما مردم ساده وضعیف را بازیچه جناح بازی خود نکنید بخدا 70درصدمامردم به نان شب محتاجیم....شما آقایانی که ساز مخالف میزنیدفقط به فکرمنافع خود نباشید لااقل به 50درصد رای مردم احترام بگذارید.......
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
35
مصدق به مخالفانش میگفت شما حتی عوامفریب هم نیستید .فریب خورده عوامید
ایرانی معتدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
25
"عرصه دیپلماسی، عرصه لبخند و درخواست مذاکره و مذاکره است "
این بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب است که با درک درست از پیچیدگیهای عرصه دیپلماسی بیان فرمودند . ایشان میدانند که در دیپلماسی و مذاکره گاهی باید چیزی داد تا بتوان چیزی گرفت ، گاهی باید حتی به ظاهر هم که شده با لبخندی بر لب با یک دیپلمات از کشوری که با آن کشور چالشهایی داریم ، دست هم داد و یا با هم قدم بزنند و یا بر سر یک میز بشینند تا بتوان با این تمهیدات از حق ملی یک مملکت دفاع کرد .!
اما عجیب است درست کسانی که بیش از همه سنگ ولایت بر سینه خود میزنند ،بیش از همه هم میخواهند از رهبری نظام سبقت بگیرند و جلوتر از ایشان حرکت کنند .
مگر همین دکتر ظریف با همین آقای کری بارها و بارها بر سر یک میز ننشستند ؟
چگونه است که نشستن بر سر یک میز را محکوم نمیکنید و از یک عملی که بنا بر ضرورت دیپلماتیک انجام شده ، کوهی میسازید و چماقی تا بر سر کسانی بزنید که خود از پیچ و خمهای مذاکرات نفس گیر توانی در بدن ندارند ؟
آیا با این همه هجمه به اعضای تیم دیپلماتیک درست در خط دشمن حرکت نمیکنید ؟
وای بر شما که همه چیز را فدای منافع جناحی و فردی خود میکنید !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
22
کم کم به جاهای باریک میرسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
43
12
دنم رحیم پور گرم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
29
ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﻪ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﮔﯿﺮ ﻧﺪﯾﺪ .... ﭼﺮﺍ ﺗﺤﻤﻠﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩﻭ ﻧﺪﺍﺭﻩ .... ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ ﺟﺎﺵ .... ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭ ﻗﺪﺭﺕ ﻭ ﻧﯿﺮﻭ ﺑﺮﺍ ﺍﺻﻠﺎﺡ ﻭﯾﺮﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﺗﻠﺎﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯽ ﺍﻡ ﺭﺳﻤﺎ ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﻫﺎﯼ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺟﻨﮕﯿﺪ.... اوﻭﻧﻮﻗﺖ ﯾﻪ ﻋﺪﻩ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻦ .... ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻮ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﻧﮑﺮﺩﻩ ... ﭼﻮﻥ ﺭﯾﯿﺲ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﻦ ﺑﺤﺜﻢ ﺗﻮ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﻧﻘﻠﺎﺏ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺟﺎﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ... ﻣﯿﮕﻢ ﭼﺮﺍ ﺭﯾﯿﺲ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﺸﺪ ﻧﮕﻮ ﺟﻠﺴﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﮐﺎﺭﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ... ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﻈﻠﻮﻣﻪ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
30
دکتر عارف پس کجاست این شورا باید جای افرادی همانند ایشان باشد نه افراد تندرو که معلو نیست ازکجا منصوب شده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
27
این برخورد به نظر برنامه ریزی شده میرسد مانند برخورد با مطهری در مجلس
حامد دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
8
اِشکال از همان عینک است برادر،... بردار آن را ...
ناشناس
|
Finland
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
28
آقای روحانی پای حرف رفراندوم وایسید و برای سیاست خارجه و روابط با غرب رفراندوم برگزار کنید
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
28
همین اقا که تو عکس پنجم هست تو نماز جمعه پیش از خطبه ها هفته قبل یک سخنرانی بر علیه دولت واقتصاد و سیاست کرد که نگو 8 سال مهر ورزی و عدالت اینها نتیجه اش برای مردم چه بوده؟ چرا این فرد باید تریبون داشته باشه و هر هفته بیاد دو ساعت وقت مردم را با حرفاش تو روز تعطیل بگیره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
21
ﺍﻗﺎﯼ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻭ ﺩﻭﻟﺘﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻠﺎﺷﺸﻮﻧﻮ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻭﺍﺿﺤﻪ ..... ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﻗﺎﯼ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻓﻬﯿﻢ ﻭ ﻋﺎﻗﻞ ﻫﺴﺕ ... ﻭ ﺩﻭﺭﻩ ﺍﯾﺸﻮﻥ ﺍﮔﻪ ﻫﻤﻪ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﮐﻨﻦ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﺸﻩ
محمود
|
United States of America
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
18
همچین آقایان ترکیب شوراهایی مثل فضای مجازی، امنیت و انقلاب فرهنگی را چیده اند و همه امور را منوط به تائید اینها گذاشته اند که دولت کاری نمیتواند بکند
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
در شورای عالی امنیت ملی اقندار با دولت و رئیس جمهور است و در شورای عالی فضای مجازی نیز تا حد قابل قبولی این چنین است ولی شورای عالی انقلاب فرهنگی خیر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
18
من از افراط متنفرم!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
20
آقای ریس جمهور کسانیکه اعتقادات بالایی دارند ولی کم فهمند شعور ندارند غیر قابل تحمل هستند وآدم تعجب میکنه از این همه کج فهمی که چطور در ذهن اینها جای گرفته
جهان
|
Germany
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
24
14
اقای روحانی یه حرف شنیدی که به نظر خودتان بدون استدلاله اینطور اشفته شدید و جلسه را ترک کردید مسایل هستهای به کنار ، یک سال و نیمه مردم بیچاره انقدر حرف بدون عمل ،انقدر قولهای انجام نشده و......... شنیدهاند و دم نزدند کاش قدری خودتان را جای مردم میگذاشتید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
2
دلتون خوشه ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
11
23
دکترشریعتی عزیز، بخواب که دکترازغدی عزیز بیداراست!؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
16
واقعا این ونطق نقد کردن آقای ظریف بی انصافی است
پیاده روی با وزیر امورخارجه آمریکا چه بدی داره؟
شاید این قیاس اشتباه باشد ولی وقتی این حرف ها را درباره آقای طریف میشنوم یاد مظلومیت شهید بهشتی میافتم(میدونم حرف سنگینی دارم میزنم)
اینقدر آدم ..........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
17
به بحث رئیس جمهور با اون اقا کار ندارم ولی خدایی اش اینها برای فرهنگ مردم تصمیم می گیرند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
31
دیگه ملت از دست این تندرو ها خسته شده است
پاسخ ها
Alireza
| Japan |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اینقد نگید ملت ملت!! همه با نظرات شما موافق نیستند
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
26
اقای رییس جمهور حتما بدان این فرد شکمش عین توپ و سیر است - اینها بد بختیهای این جوانان را نمیبینند . جوانان سرافکنده ناامید و ..... چرا چون منافعشان در این موارده
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
28
نمي دانم تو اين كشور چرا رسمه همه در كار يكديگر دخالت و خود شيريني مي كنند. وزيري كه حتي براي قدم زدن اجازه بگيره واي به حال كشور، مگه آقاي كري قاتل يا آدمخواره، اين حرفها فقط مال كشورهاي جهان سومه و بس، كه با اين حرفهاي بيهوده خودشون را مشغول مي كنند
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
25
این جناب دکتر که عینکش بالا زده(رحیم پور) استاد....گفتنه...
یکی از برنامه هاشو که صداسیما ارادت خاصی بهش داره میدیدم میگفت تام و جری سیاسیه ...جری امریکاست و تام همه کشورهای دیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
21
احتمالا اين فرد همان شخصي است كه به جناب خاتمي هم درباره جامعه مدني برخورد داشته است
سعید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
20
رییس جمهور باید جلوی تندروها بایستد ، سپاس جناب روحانی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
23
قددم زدن براي مذاكره بدتر است يا نصب پله برقي هاي و دوربين ها توسط چيني ها در خط مترو سه تهران با وجود اين همه بيكار وصنعت گر ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!1اصول گرايان جواب بدهند.
شگرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
29
دارم از عصبانیت میترکم چرا اینطوری رفتار میکنند؟رییس جمهور منتخب واقعا حق دارند آخه توی این اوضاع فقط عده ای دنبال شارلاتانیزم هستند و انگار فقط نظر آقایان باید اجرا بشود بابا رییس جمهور سیاستهای نظام رو تعیین میکنه یک کم انصاف هم بد نیست بخدا عوامفریبی دوران احمدی نژاد را کنار بگذارید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
22
به فرموده رياست محترم مجلس تحريم ها اثري بر زندگي مردم ندارد و اقاي روحاني و تيم مذاكره كننده وقت خود را تلف ميكنند !!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
11
بی تربیتا یه عده آدم که از قیام عاشورا درس مذاکره یاد نگرفتن ببین با رییس جمهور دانشمندمون جر و بحث میکنن
علی م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
19
از قدم زنی 45دقیقه ای جلیلی و برنز تا چند گام پرحاشیه کری و ظریف
ایسکانیوز/ دلواپسان هنوز هم دلواپسند و هر روز بهانه جدیدی برای دلواپسی پیدا میکنند اما حافظه تاریخی آنها یاری نمیکند تا سوابق سیاسی را بررسی کنند و ببیند آنچه امروز برایش دلواپس شده اند پیش از این در اردوگاه طیف سیاسی متبوعشان ارزش به شمار میرفت.
http://www.iscanews.ir/news/201929
ادیبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
19
لطفا اون شخص رو معرفی کنید تا مردم گمانه زنی نکنن...
البته احتمالا کار همون شخصی بوده که همه میدونیم. ولی بازم بهتره دقیقا مشخص بشه یه وقت بیخودی تهمت نزنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
10
مثلا خبر گذاشتید . اون فرد کی بوده ؟ چی گفته؟ واکنش رییس جمهور چی بود؟ چی گفته ؟ بقیه چکاره بودند ؟ نظری نداشتند ؟
اعتدالی تندرو
|
-
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
26
رییس جمهور بزرگی کردند . من بودم عوام فریب را از جلسه بیرون می کردم
مانا
|
Armenia
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
20
آقای عضو شورای انقلاب فرهنگی: به تنزل مشهود و روزافزون فرهنگ جامعه که در مقابل آن مستقیما مسئول هستی هم اصلا فکر میکنی؟ یا فقط ذره بین برداشته ای و در حوزه ای که جزو وظایف و اختیارات آن شورا نیست دنبال سوژه ای میگردی که فرا فکنی کنی؟ به هر گوشه ای از اجتماع که نظر میکنی، "فرهنگ" عقب روی کرده است بجای پیشرفت. این خیلی دردناک است . خسته نباشد شورای انقلاب فرهنگی!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
15
رئیس جمهور کاملاً ظرفیت نظرات مخالف را دارند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
20
با این جماعت باید مثل احمدی نژاد برخورد کرد.
شما اینهمه سعه صدر و میانه روی بخرج دادید و ترویج تعادل کردید و کوتاه آمدید، اما مدام پا در کفشتان میکنن و فقط بدنبال آشوب میگردند، البته اینها هم هیچ کاره اند و از جای دیگری خط میگیرد، از فرد یا افرادی که از خارج از کشور خط میگیرند و از ایران بعنوان سنگر مبارزه با غرب استفاده میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
11
11
این دولت از جهت مسایل فرهنگی خیلی کم کار میکند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
25
روحانی مچکریم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
17
درود بر دكتر روحاني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
16
جاذبه و دافعه روش مولای مابود دریرایر عوامفریانه و ریاکاران باید ایستاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
25
آخه این رحیم پورازغدی کیه؟!! که با این سطح سواد و اندیشه ساعتها برنامه تلویزیونی هم رو آنتن داره؟
ناشناس
|
Slovenia
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
6
20
آقای روحانی نترس و برو جلو شما رای اکثریت ملت را دارا هستید ما مردمی که به شما رای دادیم پشت سر شما هستیم مطمئن باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
16
خودشون .... را بغل میکنند حرف نمیشه حالا آقای ظریف مگه چیکار کرده قدم زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
16
بی ادبی به رییس جمهور هر کشوری توهین به ملت ان است .
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
20
7
ریئیس جمهور باید ظرفیت داشته باشد و گرنه برود کنار بهتری برای مملکت
مهرداد
|
United States of America
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
15
4
از کجا معلوم شمایی که طرف مقابلتون رو تندرو خطاب می کنین خودتون تندرو نباشیم
دم از ایستادگی زدین اما کاش این ایستادگی تون نسبت به غیر خودی ها بود نه خودی ها
حالا تندرو چه کسی هست
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
17
رسم شده آنهایی که کمتر مسولیت دارند بیشتر حرف میزنند و بیشتر طلبکارند. هشت سال دولت قبلی حرفی نزدند ، سکوت مقابل آنها خیلی صبر و خودداری میخواهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
19
با این جماعت باید تند و محکم رفتار کرد. مرسی روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
14
چه كار خوبي كردند ايشان
اين دولتي هاي قبلي با اون معاون اولشون وروشونم زياده!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
19
همین اقای معترض در این هشت سال که مملکت غارت شده یک دفعه معترض شد؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
5
14
فرق بین اقای روحانی و آقای خاتمی همین غیرت آقای روحانی است - کاش یک ذره خاتمی هم همین طور بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
19
مردم به تفکرات آقای روحانی رای دادند نه به ان آقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
15
آقای روحانی نماینده مردم ایران و امانت دار وعده ها و خواسته های مردم ایران - این اقا نماینده چه کسی ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
26
8
آقای احمدی نژاد اصلا عصبانی نمی شد
آقای روحانی اصلا سعه صدر ندارد دولت ایشان هیچ اقدامی نمی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
19
لوستر بالا سرشون اندازه يك شهر لامپ داره ..
صرفه جويي پس چي ميشه...
ناشناس
|
Singapore
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
24
7
تحمل انتقاد ندارين ؟
درود بر احمدى نژاد
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
10
احسن اقای رییس جمهور
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
14
بوسیدن مادر زنده یاد چاوز ایرادی نداشت. ؟!!
ناصر
|
Japan
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
10
69
یکی باید جلوی تندروها رو بگیره...
رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
88
27
رئیس جمهور حق قهر ندارد ، برای قهرکردن رئیس جمهور نشدند ، برای ساختن کشور و پیشرفت و... انتخاب شدند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
2
5
در گفت‌وگوی فارس با ۲ تن از اعضای شورا مطرح شد

رئیس‌جمهور جلسه شورای انقلاب فرهنگی را ترک نکرد/ بحث‌ پیرامون دانشگاه فرهنگیان بود، نه ظریف

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اختلاف‌نظر در جلسات کاری یک امر عادی است و ممکن است در هر جلسه به وجود بیاید و بر این مبنا موضوع مورد بحث در جلسه پیشین شورای عالی انقلاب فرهنگی یک موضوع کاملا کاری بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
3
19
ریس جمهورم انسان است آخه چقدر تحمل کند
متاسفانه به ظاهر دم از حمایت از رييس جمهور میشد اما در عمل عکس آن انجام می شود
خداوند بر توفیقات رئیس جمهور محترم بیفزاید چرا که توفیقات رئیس جمهور یعنی موفقیت ایران
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
31
5
کم کم دارید از روحانی برمیگردیناااااااااااااااااااا
پاسخ ها
دانشجو
| United Arab Emirates |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
نباید این کار رو بکنید. چرا بازی دست تندروها می شید. ازش حمایت کنید.
علی م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
20
7
رییس جمهور وقهر!!!!تعجب می کنم از این اخلاقها نداشت!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
32
روحانی دوست داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
9
28
حسن قربون خشمت بشم.
خشم حسن. خشم ملت هست نسبت به دلواپسان که فهم و شعورشان به قدری سطحی وکم عمق هست که ناشی از کج فهمی و استباط نادرست هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
7
31
ترکیب این شورا زیاد جالب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
33
13
با سلام من اخه نفهمیدم این دولت تدبیر و امید است یا دولت مرگ و میر اما شواهد بیانگر مرگ و میر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
42
15
ريس جمهور عزيز كمي انتقاد پذير باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
27
زنده باد روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
28
بنظر دکتر ظریف در حـــال را رفتن از منافع ملی دفاع کنه یا نشستــــــــه هیچ تفاوتی به هم ندارند.مهم دفاع از منافع ملی است.حالا با دست باشه یا پا چه فرقی میکنه؟
ایرانی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
30
10
شرایط رادر نظربگیریدلطفآ درروزهایی که به پیامبراسلام درفرانسه توهین شده رفتن به این سفردراین برهه زمانی کاراحمقانه ای بود چه رسدبه قدم زدن و.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
9
8
دفعه بعد ظریف را با اسلحه بفرستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
25
7
اقتدار در تحمل حرف مخالفه و نه در ترک جلسه اگه ترک جلسه کار خوبی پس چرا وقتی آقای احمدی نژاد در سازمان ملل سخنرانیش ترک کردن خیلی ها خوشحال شدن؟ هر منتقد محترمی حق داره حرف بزنه باید با دلیل و مدرک در کمال آرامش جواب داد.
شناسشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
61
16
درود بر مظلوم ترين رييس جمهور ايران ،، دكتر محمود احمدي نژاد
ممدرضا
|
United States of America
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
5
17
این بنده خدا آقای ظریف هر موقع رفت با این آمریکاییها یا 5+1در خارج گفتگو کرد این مجلس و اون شورا این موسسه اون شخص سین جیمش کردن. توصیه میکنم 5+1 برای ادامه گفتگوها به تهران بیایند و در کنار دوستان مجلسی خودمون تبادل نظر کنن. حتما بعد از هرسفر خارجی بدون تلف کردن وقت برادر اقای ظریف قبل از رفتن بمنزل بمجلس سین جیمی وشورا برید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
16
8
این هم نشان سعه صدر رئیس دولت تدبیر و امید هست دیگه ای کاش همین غضب رو برا دشمنان این ملت میذاشتین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
11
25
درود بر روحانی صدای عقلانیت و اعتدال. می دانیم که به خاطر مردم به خشم آمدی. درود
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
40
14
درود بر مظلوم ترين رييس جمهور ايران ،، دكتر محمود احمدي نژاد
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
8
13
من هم مواقفم که محالفت با این اقدام از عوامانه واز روی کم اطلاعی است ولی ریس حمهور نباید از کوره در برود باید محکم تا آخر جواب مدعی را بدهد
زنگنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
10
31
باید جلوی تند روها گرفته شود مگر شریعمتداذی چکار ه است که هرحرفی بزند وهیچ کسی هیچ جرایت حرف زدن نداره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
36
19
در تاریخ بعد از انقلاب دولتی کم تحمل تر از این دولت نسبت به انتقادات نداشتیم.البته از همون تبلیغات انتخابات و مناظره ها مشخص بود.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
15
23
بگذاريد روحاني كاركند و با حرفهاي جانبي و قت ايشان را نگيريد. مشغول كردن ايشان با حاشيه سازي دردي رو دوا نمي كند.
زیر خط فقر
|
Canada
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
18
45
وضعیت معیشتی مردم روز به روز بدتر می شوداجازه دهید دیپلماسی خارجی به نتیجه برسد.
نظرات بینندگان