arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳

اخاذی به بهانه‌های ناموسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زن و مردی که به بهانه‌های ناموسی اقدام به اخاذی از شهروندان در شمال‌غرب پایتخت کرده بودند، دستگیر شدند.

ماموران پلیس تهران به‌دنبال وقوع درگیری در شهرک گلستان به محل رفتند و مشاهده کردند دو مرد و یک‌ زن در یکی از واحدهای آپارتمانی در حال جروبحث هستند. صاحبخانه ادعا کرد دقایقی پیش هنگامی‌که به محل کارش می‌رفته در میانه راه متوجه شده موبایلش را در خانه جا گذاشته و به همین دلیل بلافاصله به منزل ‌بازگشته و مشاهده کرده زنی جوان وارد خانه شده است.

شاکی گفت: «این زن قصد داشت مرا وادار به سکوت کند و تهدید کرد با جیغ و داد به همسایه خواهد گفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. در همین حین زنگ در به صدا درآمد و مردی وارد خانه شد. او ادعا کرد زن جوان خواهرش است و من قصد آزار و اذیتش را داشتم. این مرد گفت برای اینکه رضایت دهد و موضوع را به کسی نگوید باید ٢٠میلیون‌تومان پول بپردازم اما من توضیح دادم پولی همراهم نیست و از زن و مرد جوان خواستم اجازه بدهند از طریق پیامک از یکی از دوستانم بخواهم این مبلغ را به حسابم واریز کنند. سپس از دوستم خواستم با پلیس١١٠ تماس بگیرد و آدرس خانه‌ام را به ماموران بدهد.»

ماموران بعد از شنیدن این اظهارات زن و مرد جوان را دستگیر کردند و در تحقیقات اولیه مشخص شد این دونفر از اعضای باند سارقان منزل در شمال‌غرب پایتخت هستند و با این شگرد اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان کرده‌اند. اکنون پرونده‌ای تشکیل شده و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

منبع: شرق
نظرات بینندگان