arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳

سقوط مرگبار نگهبان و کانکس نگهبانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ نگهبان یک کارگاه ساختمانی به دلیل سقوط کانکس خبر داد.
 
سیدجلال ملکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت ۱۴:۰۸ ظهر امروز حادثه سقوط کانکس در داخل زمین گودبرداری شده به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل دو ایستگاه آتش‌نشان به محل حادثه واقع در خیابان کوهسار - خیابان نسیم اعزام شدند.
 
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل، مشاهده کردند که حادثه در زمینی به مساحت بیش از ۴ هزار متر مربع رخ داده و این زمین به عمق ۱۵ متر گودبرداری شده است. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در لبه محل این زمین گودبرداری شده یک کانکس قرار داشت، گفت: برخورد لودر با این کانکس موجب سقوط این کانکس به عمق پانزده‌متری این زمین شده بود و براساس اطلاعات اولیه یکی از نگهبانان نیز درون کابین محبوس شده بود.
 
ملکی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای خارج کردن این فرد از درون کابین ویران شده، اظهار کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص جسم این کارگر را خارج کرده و پس از انتقال به سطح زمین به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنها نیز پس از بررسی علایم حیاتی مرگ این فرد را به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۴:۴۳ به عملیات خود خاتمه دادند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان