arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۳۷۳
تعداد نظرات: ۱۴۰ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳

نامه تند رحیمی به احمدی نژاد: رفیق قدیمی! چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟ / مرا سکه یک پول کردید/ چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورم / هربار که می‌نشستیم به «سروش آسمانی» بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های من

نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟/ اینجانب برای ثبت در آیندة تاریخ و برای دلگرمی همکارانم در دولت خطر کنم و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام نمایم تا به طور نمادین اختلاف نظرم را با رویکرد شما بیان کنم و البته در نهایت باز هم به اصرار شما، بازی را بار دیگر در صحنة رفاقت باختم و باز هم حرفتان را گوش کردم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آقای احمدی نژاد؛ رفیق قدیمی! چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟ / هربار که می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های من /  چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورم / مرا نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول کردید

معاون اول دولت دهم در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد نوشت: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»٬‌ متن کامل نامه‌ رحیمی به احمدی نژاد به شرح ذیل اسیت:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم دولت های نهم و دهم

سلام علیکم

این مختصر را چگونه می‌توانم آغاز کنم جز آنکه بگویم: چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟

البته شما دشمن نبوده‌اید و مرا با شما دوستی و رفاقت دیرینه ایست که مربوط به سال‌های اخیر نیست. نیک می دانید و دیگران هم خوب است در این مجال مطلع شوند که رفاقت من و شما به سال‌های دوری بر می‌گردد که در کردستان و آذربایجان غربی بودید و سپس به اردبیل رفتید تا تقدیرمان این باشد که هر دو استانداری دولت ششم را تجربه کنیم. گذر زمان شما را به ریاست جمهوری و بنده را به خدمتگزاری در دیوان محاسبات کشور رساند.

از ابتدای آشنایی، هم من و هم شما همواره حق رفاقت بجا آورده‌ایم و در برخی مواقع هم اختلاف دیدگاه‌هایمان مانع از تداوم رفاقت‌هایمان نشد، در همان دوره البته افراد منتقد با بهانه جملات مقلوب شده جریان رسانه‌ای تخریب بنده را کلید زدند و متهم به اغراق و تملق شدم. چندی گذشت و اصرار کردید که به جمع دولت بپیوندم؛ پاسخم منفی بود با این استدلال که اگر در دیوان بمانم بیشتر منشأ کمک و خدمت به کشور خواهم شد. نپذیرفتید و بدون اطلاع من حکمی صادر کردید و با حفظ سمت به عنوان معاون حقوقی منصوب نمودید که خلاف مقررات بود. چاره ای نداشتم جز آنکه از دیوان محاسبات استعفاء بدهم و به همین خاطر باعث رنجش برخی از دوستان قدیمی و صمیمی‌ام شدم و آغاز رنجش‌ها هم از همانجا شروع شد. به دولت آمدم و آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و در انجام وظایف محوله بویژه ترمیم روابط دولت و مجلس کوتاهی نکردم. در اواخر دولت نهم بود که به دلایلی که هنوز هم برخی از آنها برای من نامعلوم است، چند تن از اعضای دولت را کنار گذاشتید و حتما خاطرتان هست که من از باب مشورت مخالف بودم و دلایلی آوردم و وقتی نپذیرفتید، یادآوری کردم که دولت از نصاب می‌افتد و نیازمند رأی مجدد اعتماد مجلس می‌شود.

ماجرای معاون اولی پیش آمد. بعد از ناکامی گزینة اول، به بنده پیشنهاد دادید. و همان موقع گفتم که با وجود کینه‌های سیاسی و برخی زخم‌های کهنه، از من بگذرید، زیرا عاقبت کار را می‌دانستم که برخی مخالفان سیاسی با عنادورزی به دنبال هتک حیثیت و بر باد دادن آبرویم خواهند بود؛ اما باز هم مخالفت با تصمیم شما سخت بود.

آقای دکتر احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!

در دولت دهم همة اعضاء شاهد و گواهند که جز کار و کار به چیزی نمی‌اندیشیدم و 6 صبح تا 12 شب، حداقل زمانی بود که مصروف خدمت در دفتر کارم می کردم. و این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء 211 نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند.

زمان گذشت و رفته رفته احمدی‌نژاد و رفتارهایش متفاوت از سال‌های گذشته شده بود. هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من. در سال آخر دولت اصرارتان بر کاندیداتوری فرد مورد نظر چنان بود که گویی از جایی به شما الهام می‌شده است و حاضر نبودید حرفی غیر از آن بشنوید و نظر بنده و جمعی از همکارانم در دولت را نپذیرفتید و وقعی ننهادید تا جایی که اینجانب با همفکری برخی از اعضای کابینه چاره‌ای نداشتم جز اینکه در شرایط سخت عمل جراحی همسرم برای ثبت در آیندة تاریخ و برای دلگرمی همکارانم در دولت خطر کنم و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام نمایم تا به طور نمادین اختلاف نظرم را با رویکرد شما بیان کنم و البته در نهایت باز هم به اصرار شما، بازی را بار دیگر در صحنة رفاقت باختم و باز هم حرفتان را گوش کردم و علیرغم میلم انصراف دادم.

آقای دکتر احمدی نژاد!

در جریان قهر شما پس از ماجرای آقای مصلحی بسیاری از دوستان شما تلاش کردند که من هم کار را رها کنم تا دولت بخوابد و بسا کسانی که به من گفتند آماده باشم برای عهده دار شدن کفالت ریاست جمهوری. اما گفتم حوصله کنید احمدی نژاد باید برگردد که من میانه او و خودم را با خدمت به نظام آزموده‌ام که:

ما را سریست با او که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم.

ذکر یک نمونه دیگر از خاطرات تلخ این دوره شاید خالی از فایده نباشد. به یاد دارید که خودم را در فضای سیاسی و رسانه‌ای سپر کردم تا خانم دکتر دستجردی که پرتلاش و مردانه در میدان کار بود از دولت خارج نشود؟ اما متاسفانه شما لجبازی کردید و به بهانه تعلل در عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که فردی توانمند و متعهد بودند، او را عزل کردید و مرا هم نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول ساختید و البته همان موقع در جریان قرار گرفتم که با مشورت اطرافیان پیش‌نویس عزل بنده را هم آماده کرده بودید.

و اما اینک که از هر سو مورد هجمه قرار گرفته‌ام و نا آگاهان نیز گمان کرده‌اند که درهای رحمت خدا به روی بندگان، راه در دالان‌های سیاست دارد و رسانه‌ها عرض و آبرو و حیثیت 35 ساله خدمت و امنیت و آسایش همسر بیمار و دختران رنجورم را به باد داده‌اند و بی آنکه اصل ماجرا را بدانند و تبیین کنند حدیث مدعی را با کینه بر سر بازار جار می‌زنند و بر سر تقسیم غنائم این آبروریزی و هتک حیثیت، مسابقه و مناظره راه انداخته‌اند.

شما بهتر از هر کسی می‌دانید که در 5 سال گذشته، مگر به ضرورت، در مقام پاسخگویی به رسانه‌ها برنیامده‌ام. مگر آنجا که استانداری کردستان، تراکتورهایی را که دولت به کشاورزان منطقه هدیه داده بود و با ابتکار خودشان بطور نمادین آرم مقدس الله مندرج در پرچم جمهوری اسلامی ایران را طراحی و به نمایش درآوردند و برخی رسانه‌های مغرض آن آرم مقدس را تعبیر به جمله‌ای از باب مداهنه نمودند، و تا امروز از سر جهل مرا مورد طعن و شماتت قرار می‌دهند، پاسخی داده‌ام؟!

آیا وقتی در حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس، وزیر علوم وقت و جمعی از اساتید دانشگاه از رساله دکتری خود دفاع کردم و فرد مدعی را به خاطر ادعای کذب در دادگاه محکوم نمودم، سخنی به رسانه‌ها کشاندم تا دفاعی کرده باشم؟!

آیا وقتی با تلاش همکارانم در دیوان محاسبات، فساد موجود در بیمه ایران را افشاء کردم و با یک مهندسی معکوس، خود متهم آن شدم، جمله‌ای در دفاع بر زبان آوردم؟!

یا وقتی برای نخستین بار مفاد قرارداد ننگین کرسنت را در حضور رسانه‌ها بالای دست گرفتم و آن را متوقف کردم، کسی در برابر انتقام گیری مخالفین، حتی آخ از زبان من شنید؟!

همه آنچه ظرف چندین سال بر من رفته است، یک طرف ماجرا است و البته این زخم وقتی "کاری" می شود که جنابعالی نیز مصلحت را در آن می‌جویید که دامن خود را از آن برچینید!

آقای احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!

آیا بهتر نبود با اطلاعی که به صحت و سلامت زندگی من که از نزدیک با آن آشنا هستید داشتید، گواهی می‌دادید؟ و شهادت می دادید که من به بیت المال خیانت نکرده‌ام و زندگی‌ام به ریالی مال حرام آلوده نیست؟ آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟

آقای احمدی نژاد، براستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟

شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد.

یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود.

من با توکل بر خداوند و به گواه وضعیت دیروز و امروز زندگی‌ام که تغییری نکرده و شاهد سلامت زندگی من است تا لحظة آخر و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در پی اعاده حیثیت و اثبات بی‌گناهی خود و خانواده‌ام هستم. اما شما نیز گویا مانند برخی رسانه‌های معاند خارجی وناآگاه به این نتیجه رسیده‌اید که هرچه هست همین فضای غبار آلود رسانه‌ها و دعواهای سیاسی است؟

گیریم که امروز در منظر مردم محکوم و در آینده نیز با استناد به همین اخبار و اطلاعات آمیخته حق و باطل و منازعات دور از حق و عدالت اصلاح طلب و اصول گرا، تاریخ را نیز اینگونه نوشتند، اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد. از آنکه جاهل است و یا مغرض است، توقع و یا اعتراضی ندارم. بر رسانة ملی که با تغییرات جدید متاسفانه در پی جلب و جذب مخاطب به هر قیمتی، برآمده و به بهانه تبیین راهکار مبارزه با مفاسد اقتصادی، میدان‌هایی فراخ برای عقده گشایی علیه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی و تریبونی برای تطهیر فتنه گران فراهم می آورد، هرجی نیست. اما از دوستی که از 5 سال پیش در جریان رنج‌هایی که بر خود و خانواده‌ام رفته است، و از نزدیک اشک دختران، رنجوری همسر، سکتة منجر به مرگ مادر، سکتة خواهری که افتخار دارد شهیدی را نثار انقلاب اسلامی کرده است و اشک چشم برادری که هنوز از ترکش خصم التیام نیافته است را دیده، و من بخاطر تداوم دوستی با او از خودگذشتگی‌ها کرده ام و تا امروز که بیانیه دو پهلویش را در دفاع از خودش دیدم، کلامی در تضعیفش بر زبان نیاورده‌ام، این انتظار نمی‌رفت که از مضمون بیانیه دو صفحه‌ای اش، جز برائت از رحیمی، استنباط نشود.

آقای احمدی نژاد عزیز!

برای آگاهی ملت شریف ایران و یادآوری مجدد بار دیگر می‌گویم که:

همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می‌گردد. در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود. در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به اینجانب معرفی شده بود، برای کمک اعلام آمادگی نمود. بنده نیز به واسطة حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک‌های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح، در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمة پرونده است، برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی نمودیم و از وی خواستیم که به کاندیداهایی که ما معرفی می‌کنیم از محل حساب شخصی و با چک بانکی خودش کمک نماید. در نهایت نامبرده مجموعاً یک میلیارد و دویست میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب 170نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت گردیده است.

آیا شما اطلاع نداشتید که کل ماجرا همین است که متاسفانه در اثر اطلاع رسانی نادرست و مغرضانه و نگاه سیاسی خصمانه به موضوع یک کلاغ چهل کلاغ کردند که فلانی برده است و خورده است. وقتی کمک کننده این یک میلیارد و دویست میلیون تومان و نیز دریافت کنندگان، مشخص و معلوم هستند، لذا باید پرسید ارتباط این موضوع با بنده چیست؟ و آیا به اندازه همه جرائمی که برای اینجانب تعیین شده است، می‌توان عمل مجرمانه از ماوقع آنچه گفته شد، استخراج نمود؟ آیا آسیبی که ظرف 5 سال گذشته در افکار عمومی و بطور گسترده در تیراژ میلیون‌ها بار در رسانه‌های داخل و خارج به خود و خانواده‌ام وارد شده است، کمتر از مجازاتی است که در این حکم برایم تعیین شده است؟

درپایان توفیق و عاقبت بخیری همگان را از خداوند متعال خواستارم.

والسلام
محمد رضا رحیمی


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۴۱۷
غیر قابل انتشار: ۹۵
احسان
|
Netherlands
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
40
1412
8 سال تاریک
پاسخ ها
امیرازقم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
پایانی بر پایان !!! احمدی نژاد تمام شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
روز به روز انسان به عظمت خدا بیشتر پی می‌بره
حامیان احمدی نژاد این روسیاهی را به کجا می‌برند؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
نردبان اين جهان ما و مني است
عاقبت اين نردبان افتادني است
لاجرم هركس كه بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شكست
عبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2004
68
زنده باد احمدی نژاد با هیچکس شوخی نداره درباره مفاسد اقتصادی با دوستانش هم شوخی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
مظلوم نمايي اين آقا رو نخورين. اينها دوباره ميخوان خودشونو مطرح كنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
آره بنده خدا از نیروهاش هم مثل دستمال استفاده می کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بنده خدا نامه را بخون ! چهرهی حقیقی احمدی نژاد را نشون داده یعنی محمودی بای بای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
آقای عبد! بالاخره شما عبد چه کسی هستی؟! عبدالله هستی یا عبد محمود؟! من فکر می کنم شق دوم درست است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
دوستی ای که برای خدانباشد خیلی زود باعث خداییشده و روبروی هم قرارمیگیرند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
آقای عبد انشاالله که عبد خدا باشی ولی !!!!!!!!! یا اجمدی نژاد دروغ میگه یا رحیمی یا هر دو فکر کنم نه مطمئنم هر دو دروغگو هستند و بودن
ایـرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
به اون آقاهه بگین ، مرد اونیکه تا آخر وایسه ، نه اینکه تا پاش سرخورد آدم فروشی کنه !
ناشناس
| United States |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اول خود احمدی نژاد باید محاکمه میشد؟ در جریان اختلاس شانزده میلیارد تومانی ایشان و بقایی و 000
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
من تا به حال اسم عبد نشنیده ام حتما عبد احمدی نژادی،
ن
| United States |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
احمدی نژاد در بازی دادن و معامله کردن، دوست و دشمن نمی شناسد. او فقط اهل معاملات کثیف سیاسی است. او عامل عظیم ترین فسادهای اقتصادی و سیاسی و مدیریتی تاریخ ایران است.
ناشناس
| United States |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
آقای عبد ، از ماجرای 22 میلیارد دلار ارز خارج شده در آخر دولت پاک احمدی نژاد چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
دوست دارم وقتی پرونده روز آخر ریاست جمهوری و اون برداشت میلیاردی از حساب ریاست جمهورری به حساب دانشگاه ایرانیان باز میشه، قیافه شما رو ببینم جناب آقای عبد
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بعععععععلللللللللله
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
لیاقتت همین ریئس جمهورته که حتی معاون اولشم الان داره شفاف سازی میکنه بازهم چشم و گوشتو بستی و میگی مرغ یک پا داره
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
جالبه 99 درصد مفاسد دوستان ایشونن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
خط قرمزززززززز!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
خیلی ساده لوحی بخدا
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
989
67
کجا چوب احمدی نژاد را میخوری؟ چوب کارهای خودت میخوری ظاهرا خودت قبل از سال 86 تو مفاسد اقتصادی دست داشتی چه ربطی داره به احمدی نژاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اگه تو مفاسد دست داشت پس احمدی نژاد ادمهای فاسد رو سر کار گذاشته بود و دائم در مبارزه با مفاسد دروغ میگفت
ناصر هشترودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
17
795
وای خدای من چرا اینا اینقدر نامردند
منادی ازادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
25
454
اون قسمت دوست قدیمی را خوب اومدی
نکنه توقع داری چون دوست قدیمیت هست بیاد کنارت واسته؟؟؟؟؟؟؟
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
19
1046
احمدی نژاد پشت یک ملت رو خالی کرد. برای اینکه تو صفحات روزنامه های امریکایی عکسش باشه حرفهایی میزد که تن ملت ایران می لرزید. برا اینکه تو اجلاسهای جهانی راهش بدن دعوت نکرده میرفت که حتی رئیس جمهور و نخست وزیر کشور میزبانم تحویلش نمیگرفت و با گارد فرودگاه عکس یادگاری مینداخت. برای اینکه عده ای براش کف و سوت بزنن و بگن معجزه قرن سومه چه حرکات زشتی که انجام نمیداد.
جناب رحیمی اول جواب ملت برای اون همه تملق و چاپلوسی به احمدی نژاد رو بدین. بعد جواب بیت المال بعد از احمدی نژاد توقع رفاقت داشته باشین.. احمدی نژاد در تاریخ ایران بعنوان کارنامه سیاه و زجرآور مردم ایران ماندگار شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
گل گفتی فرشید جان، احمدی نژاد بعاشق دیده شدن بود و حدس میزنم الان که در حاشیه است دچار افسردگی شده
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1079
36
زنده باد احمدی نژاد که یکبار دیگه پاک بودن خودش را ثابت کرد مفاسد اقتصادی با فرض صحت مربوط به قبل از حضور ایشون در دولت نهم و دهم بوده
پاسخ ها
پیروز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بدی انتشار خبر تو ساعت اخر شب اینه که بعضیها خواب زده هستن و یهوووییی یه چیزایی میگن. عزیز من اصلا خوندی رفیق گرمابه گلستان احمدی نژاد چی گفت؟؟؟!!
برو بخواب عدالت جون برو بخواب. که همون عدالت ندیده احمدی نژاد رو برامون تداعی کردی
پریا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بمیرم الهی که اینقدر پاکه ...........از پاکی میدرخشه
30نا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
احمدی نرژاد؟؟ پاکی؟؟؟
یادت رفته خط قرمز احمدی نژاد کی بود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
خداوکیلی داری شوخی میکنی دیگه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
پاک بودن به حرف نیست به عمله ، ساده دل عزیز!
آیا از اعمالی که از احمدی نژاد و اطرافیانش بجا موند ، پاکی و صداقت احساس میشه ؟ ساده دل .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
آخرت کسانی مثل تو که هنوز از احمدی نژاد حمایت میکنند خیلی تاریکه
ندای اسمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
547
24
توقع داشته با این پرونده درخشانش احمدی نژاد به مشورتاش هم گوش بده تا اونم راهی مفاسد کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
9
456
ایشون بی کس بود که محاکمه شد.ولی کاش همه ی مفسدین محاکمه شوند
مردمی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
18
260
جالبه بخدا طرف میره سراغ مفاسد اقتصادی بعد میگه چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورم / مرا سکه یک پول کردید واقعا خنده داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
387
و مکرو و مکرالله فالله خیرالماکرین
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
سلام
صحیح آیه اینه:
« و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
5
433
اشک تمساح که میگن همینه دیگه.بردند و خوردند و طلبکار هم هستند.
كمالي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
492
اگه اين همه به احمدي نژاد نقد داشتي چرا او رو پيامبر بعد خاتم اسم ميذاشتي!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
567
آقای رحیمی این جمله خودت را یادت هست؟(در سوریه یکی از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پیامبر، پیامبری دیگر بیاید، آن احمدی نژاد بود)
پاسخ ها
پریا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
دمت گرم والا خوب اومدیا
وای ننه من غریبم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
9
445
احمدی نژاد حتا به رفقاش هم رحم نکرد چه برسه به مردم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
183
هرج!!(حرج) رو خوب اومدی مش رحیمی....
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
321
مدعیان عدالت چه خوب ثابت کردند همان قدر که در تخریب اقتصاد و فرهنگ توانمند هستند وقتش پای منافعشان در میان باشند برای تطهیر خود حاضرند نزدیک ترین افراد حلقه خودشان را هم به راحتی هر چه تمام تر تخریب کنند!

و جالب تر این که آن هایی که روزگاری نانشان در بی آبرویی دیگران بود این روزها به جان هم افتاده اند آبروی همدیگر را نشانه رفته اند....
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
353
پسر ینی 8 سال همینجوری میشستن دور هم یه تصمیمی میگرفتن؟ :D
دمشون گرم خدایی... عجب روحیه خجسته ای دارن :v
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
229
حالا به جون هم افتادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
218
در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
240
23
رحیمی هنوز و قلبا طرفدار هاشمیه!!!یه بارم تو یه کنفرانس خبری ۳سال قبل سوتی داد گفت سردار سازندگی!!!احمدی نژاد فقط از مرتضوی حمایت کرد ولی بقیه رو فروخت..
پاسخ ها
پریا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
طرف هر کی که هست چندین میلیارد پول بی صاحب مال ملت بدبخت رو بیشتر نحورده که!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
232
دیدی که خون ناحق پروانه شمع را / چندان امان نداد که شب را سحر کند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
++++++++++++++++++++++++++
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
156
هر دم از این باغ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
224
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
208
انچه مشخص است هنوز خیلی چیزها هست که مبهم است و همه سر نخ ها هم دست احمدی نژاد است و اگر همه وزرای احمدی این قدر شهامت و شرافت و غیرت دشته باشند بیایند وحقایق را در باره احمدی نژاد بگویند تا چهره او بر همگان اشکار شود ولی حیف که این چنین چیزی امکان پذیر نیست وهمه به خاطر منافعش محافظه کاری می کنند اقای رحیمی دست شما هم درد نکند که ذره ای از دریا را اشاره کردی و افسوس .................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
189
چه برنامه ها و سیاستهایی پشت پرده است که مردم عوام عوام مانده اند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
178
سزای رفاقت با این آدمها همینه داداش. چیزی که عوض داره گله نداره.!!!
داش محمود به رفیقاشم رحم نمیکنه.....
چه می کنه...!!!!!!!!
فرزند شهيد كارمند استانداري استان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
12
98
خيلي خوب شد احمدي نژاد رحيمي را شناخت كه بداند با مشايي جوانفكر بقايي رحيمي دولت انقلابي تشكيل نميشود بعداز نه سال احمدي نژاد بداند اين تيم مارا نابود كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
والبته هر تیمی مسئولی داره بنام مربی و کاپیتان که هر کاری اون تیم بکنه بپای مربی نوشته میشه. مربی خوب تیم خوب. مربی بد تیم بد. ولی خیال راحت اگر ناصرالدین شاه از قبر بیرون و اومد و پادشاه شد مطمئن باش احمدی نژادم رئیس جمهور یا حتی معاون و وزیر و مدیر اداره ای بشه. یه روز میرسه که بگه
از برت دامن کشان رفتم ای نامهربان
از منه آزرده دل کی دگر گیری نشان
رفتم که رفتم.
حالا بیا...رفتم که رفتمممممم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
130
خدایا همه ماها را عاقبت به خیر کن...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
144
دیر به فکر افتادی ، اونموقع باید میگفتی،
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
158
تمام مفاسد از کمکهای انتخاباتی به نمایندگان یا داوطلبان رئیس جمهوری آغاز می شود.چون کار به قصد قبضه قدرت به هر قیمتی است،نه رضای خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
194
احمدی نژاد بدجور جوگیر اون هاله نور شده بود. چون تا بحال همچین جای مهمی مثل سالن اجلاس سازمان ملل نرفته بود اون چلچراغ بالای سرش بدجور فریبش داد و خیال کرد هاله نوره. برا همین یک کشورو اسیر سروش کذایی آسمونی خودش کرد.
سنگ پا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
140
انتخاب جان اشتباهات تایپی شما رو به این صورت اصلاح می کنم :

در دولت دهم همه اعضاء شاهد و گواهند که جز خرابکاری و خرابکاری به چیزی نمی‌اندیشیدم و 6 صبح تا 12 شب، حداقل زمانی بود که مصروف خدمت در دفتر خرابکاری ام می کردم :)
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
131
الحمدلله که حقیقت آشکار شدو لجبازی های بی مورد رئیس جمهورپیشین که صدمات جبران ناپذیری بر مردم و نظام وارد کرد ، نمایان شد.
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
61
احمدی نژاد یک ادم ... کنه فقط ...به حرفاش اعتماد میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
168
کی فکر میکنه یکی پیدا بشه بدون هیچ منفعتی بیشتر از یک میلیارد تومن پول تبلیغات بده. آقای رحیمی شما رئیس دیوان محاسبات بودی چطور این رو نفهمیدی؟ ببینید مال مردم خورها چطور به جان هم افتاده اند و آبروی هم رو می برند! خدا اینطوری رسوا میکنه . . . .
تو این سالهای گذشته اسایش و اطمینان رو از مردم گرفتند. باور کنید زمان جنگ با این همه گرفتاریها و بمباران شهرها احساس امنیت و اعتماد بین مردم و مسئولین بیشتر از حالا بود.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
156
وای وای وای ...البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب 170نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است.
سید حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
167
سلام .حالتون خوبه آقای رحیمی ؟ از جمشید بسم الله چه خبر ؟
حمید کرسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
183
دلم برات سوخت رحیمی.داداش محمود هم اینجوریه دیگه با مهره سوخته کاری نداره.در ضمن شماره کارت بفرست از بچه های محل برا جریمه میلیاردی که برات بریدن کمک جمع کنیم خودت که تو مخارج یومیه دچار مشکل شدی.
هاله نور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
169
ما بازم منتظریم خدااااااااا
یه ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
57
وای به روزی که بگندد نمک!!
رضا
|
Germany
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
44
"پاسخم منفی بود با این استدلال که اگر در دیوان بمانم بیشتر منشأ کمک و خدمت به کشور خواهم شد."
احسنت!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
77
آقای رحیمی!!!!دوست قدیمی و عزیزم
خوردی داداش ..باید پس بدی..
جوابیه محمود بعد از خواندن نامه
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
72
همه مردم این رو میدونستن که مرور زمان، چهره واقعی دولت نهم و دهم رو بالاخره نشان خواهد داد
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
66
خدایا این کلمه خدمت نبود این مفسدان چیکار میکردن؟
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
7
27
ای داد و بیداد از این دنیا!!!نمیشه به قطع گفت کی مقصره ولی ایشالله هرکی به ملت مظلوم و باشرف ایران با این همه ظلمی که از طرف بعضی نامردهای داخلی و خارجی بهش میشه رسوا و نابود بشه!ای دادو بیدا!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
33
خدا می داند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
56
کی فکر میکنه یکی پیدا بشه بدون هیچ منفعتی بیشتر از یک میلیارد تومن پول تبلیغات بده. آقای رحیمی شما رئیس دیوان محاسبات بودی چطور این رو نفهمیدی؟
تو این سالهای گذشته اسایش و اطمینان رو از مردم گرفتند. باور کنید زمان جنگ با این همه گرفتاریها و بمباران شهرها احساس امنیت و اعتماد بین مردم و مسئولین بیشتر از حالا بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
73
رحیمی افشا کن افشا کن . شما از همه به او نزدیکتر بودی . تنها ته چاه نرو.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
63
به به چه شیر تو شیری شده حامیان دولت قبل پیش خدا چی دارند بگند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
75
عجب!
اشکم دراومد!
آقای رحیمی! شما زمانی ایشان را پیامبر احتمالی! بعدی نامیدی... چی شد؟ ایشان که این همه اشکال داشتند چرا تاحالا سکوت کرده بودید؟؟ آها اوس محمود رو نمیشناختی؟ حتی اقشار بیسواد جامعه هم با روحیات هاله نوری ایشان آشنا بودند اما خب چه میشه کرد حب دنیا و پست و مقام چشم بعضی از تحصیلکرده ها! را هم کور میکنه..حق داری، حق داری....
صوفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
56
آنگونه که آقای محمدرضا رحیمی بیان فرموده اند نعوذ بالله ادم فکر میکنه که ایشان پانزدهیم معصوم !!!است.
واقعا حالا باید فهمید که این همه اعتماد به نفس !! احمدی نژاد از کجا آب میخورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
45
پناه ميبرم بر خدا قيامت چه خبر است
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
69
اخه تو كه ديدي اين آقا مملكت رو رو به نابودى ميبره چرا اون موقع بانگ بر نياوردي. !؟!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
21
20
آفرين به شهامتت رحيمي. ان شا الله حقايق همينجور روشن و روشن تر بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
62
شما اگر میدانستی ایشان لجباز است شرعا باید استعفا میدادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
77
فکر میکنم مهمترین قسمت این نامه کمک مالی به 170 نماینده مجلس بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
66
آقای احمدی نژاد پس کی میخوای از اون لیستی که تو جیبت هست استفاده کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
56
" سروش آسمانی " یعنی چیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
39
خدا را شکر که تمام تعابیرم در خصوص این اقایون درست از آب در آمد. برای مردمم متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
34
چقدر خوشحالم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
55
آقا هشت سال کار کردی .پنج سال هم استراحت مطلق کن
مهدیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
40
احمدی نژاد با توهم بازیاش همه دور و بری هاش رو از دست داد.
واقعا این آدم عوام فریب هیچ بهره ای از سیاست نبرد.
روح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
49
من کاری به احمدی نژاد ندارم.. اما این رحیمی هم خوب جریان شناسه.. دیده جریان باد عوض شده اومده اینور... نکنه میخواد تو زندان سلول خوب و با امکاناتی بهش بدن؟؟؟ آخه برادر من انتخابات مجلس هشتم کجا جریان بیمه ایران کجا .. کل کیفر خواست و دادگاه ها رو تو 10 خط خلاصه کردی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
60
پاک ترین دولت تاریخ..................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
31
اما متاسفانه شما لجبازی کردید و به بهانه تعلل در عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که فردی توانمند و متعهد بودند، او را عزل کردید و مرا هم نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول ساختید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
45
اگر استعفا میدادی اکنون زندانت تمام شده بود
ناشناس
|
Romania
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
65
خدایش شما دیگه چه جور ادمهای هستید
حق یک ملت را خوردید بازم طلبکارانه حرف میزنید ....
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
51
یا وقتی با تلاش همکارانم در دیوان محاسبات، فساد موجود در بیمه ایران را افشاء کردم و با یک مهندسی معکوس، خود متهم آن شدم، جمله‌ای در دفاع بر زبان آوردم؟!


ایشون راست میگن آخر کار یک مقدار پول تو جیب ایشون جا مونده بوده.بسوزه پدر حواس پرتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
64
متاسفانه آقای احمدی نژاد با این حرفها و رفتارها جای حرفی باق نگذاشته اند. اگر ایشان می دانسته که آقای رحیمی قبل از ورود به دولت دارای مسایل و مشکلاتی است که الان می گوید پس چرا او را وارد دولت کرده است. این حرف عذر بدتر از گناه است و اگر نمی دانسته است و حالا فهمیده است که بسیار بسیار عجیب است چون ایشان خودشان را کارشناس ارشد همه امور می دانستند و پرونده های عجیب و غریب از افراد داشتند و رو می کردند چطور رفیق قدیمی خود را نمی شناختند ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
58
پنج سال به زندان بورو بعدش با اون هزار میلیارد زندگی رو به خوبی طی کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
50
خداراشكر يواش يواش داره واقعيت روشن ميشه
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
54
تازه حقوق وازنشستگی هم میخواد!!!!!
اول میگه تو خرج یومیه موندم بعد میلیاردی خرج تبلیغات داده!!!!!
مهدی1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
108
12
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
63
نابودی اقتصاد هم سروش آسمانی بوده ؟!!!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
2
77
یعنی موضوع فقط یک میلیارد و دویسته انم مال جعفر ابدالی بوده.فقط یه فقره زنجانی نوچه اقایون هشت هزار میلیارد برده.ما اینقدام اسکل نیستیم اقای رحیمی
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
28
یکی نیست بگه واقعا اگه تو اینقدر بی گناه بودی الان پای میز محاکمه چیکار میکردی
مردمو .... فرض کردی دیگه؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
26
اینا دیگه کین! چه بی معرفتای بودن به خودشون هم رحم نمی کردن، بعد محمودی میومد دم از مرام و معرفت میزد.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
32
رحیمی با زبون بی زبونی داره میگه شریک داشتم لطفا احمدی نژادم محاکمه کنید چطوری بگه بابا احمدی نژاد باعث همه بدبختی ملت ایران تو اقتصاد و بین الملل هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
24
ننه من غريبم راه انداختي ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
28
آقای رحیمی
لطفا مردانگی بکنید نام نمایندگان پول گرفته و مبلغ آن را اعلام کنید.
برایت متأسفیم که پول بیت المال را صرف چه کسانی کرده اید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
29
ممد جون تنها راه نجاتت اینه که هر چی میتونی رو کنی یعنی استراتزی یا همه نجات پبدا میکنیم یا همه با هم غرق میشیم رو پیاده میکنی ؛ محمود تو این کار خیلی اوساس ازش راهنمایی بگیر !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
26
مدیریت احمدی نژاد نزدیکانش را مبهوت کرده بوده
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
22
چرا از زمین و زمان می گویی؟ می خواهی از آبرویت دفاع کنی به مردم بگو چه شده یا نشده. نه اینکه رزومه! کاری ات را لیست کنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
21
آقای رحیمی با این نامه میخواد بگه بگم بگم .بگو ما خودمان خیلی چیزها میدونیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
38
کاش اسم ۱۷۰ نماینده مجلس به مردم اعلام می شد،دلیل سکوت نمایندگان مجلس در مقابل قانون گریزی های دولت احمدی‌نژاد مشخص شد،حالا می بینید که هنوز مجلس از احمدی‌نژاد حمایت می کند چون نمایندگان مجلس وامدار احمدی‌نژاد هستند،دولت روحانی دارد چوب همین کارها را می خورد،آیا دادن پول به نمایندگان مجلس جهت انتخابات دادن رشوه به آنان نبوده است؟آیا چنین کسانی لیاقت و شایستگی نمایندگی مجلس را دارند؟آیا این نمایندگان مجلس می توانند قضاوت عادلانه و بیطرفانه ای داشته باشند؟آیا احمدی‌نژاد چیزی می دانست که می گفت مجلس در راس امور نیست؟حالا این نمایندگان مجلس چطور می خواهند از مردم دفاع کنند؟مردم هیچگاه نباید عذرخواهی چنین افرادی را بپذيرند،آنها نمایندگان احمدی‌نژاد بودند نه نماینده مردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
25
فقط خدا می تونه جواب شما رو بده
چه کارا که نشد
مجیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
27
«این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء 211 نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند» « و البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب 170نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید»
دستمریزاد به اون 41 نماینده!!
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
33
تبریک به برادرهای پایداری. بفرمایید آقای قدوسی. کوچک زاده. رسایی. .کوثری.حسینیان و.... البته این جماعت رو زیادی دارند فردا آقای زاکانی میگه متن این نامه رو هاشمی تنظیم کرده.
sajad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
29
به امید کشوری بدون فساد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
21
در بحث خالی بندی گوی سبقت از استادت ربوده ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
26
دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ
که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود
ناشناس
|
France
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
27
خدایا تنها امید ما تویی،ابرها را کنار بزن !
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
26
بیا اقای احمدی نژاد تحویل بگیر با اون دولت معلوم الحالت اینم از معاون اولت
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
26
خدایا چقدر بزرگی
اکبر غریبستانی ازقدس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
28
آقایی رحیمی چوب خدا صدا ندارد ٬ داداش ٬ این همان پیامبری است که تبلیغ اش می کردی ؟ مرد به حرفش ..
سرباز مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
4
18
احمدی نژاد دارد بزرگترین خدمت را به مردم ایران میکند ....خبری در راه است!
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
32
لاتعاونوا علی الاثم و العدوان
آقای دکتر رحیمی دوست عزیز! مهمترین اتهام شما کمک عالمانه و عامدانه به ظلمی که در این هشت سال بر مردم رفته است می باشد. مجازات اندک خود را تحمل کنید و اینقدر ننه من قریبم درنیارید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
28
گیر خواهد کرد روزی روزیت د ر گلوی مال مردم خوارها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
22
و این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء 211 نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند.
ولایتمدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
56
3
درووووود بر مردمی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
41
یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای رضای خدا خرج کرده.. هیچ توقعی هم نداشته... طفلک بیچاره.!!
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
36
احتمالا از همونجایی که هاله نور اومده سروش میومده واسش
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
32
در عالم سیاست رفاقت معنی نداره.رحیمی به احمدی میگه منو ارزون فروختی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
50
یک میلیاردو دویست میلیون تومن به 170 نماینده مجلس پرداخت شده! بعد بیاین بگید ما برای کمک به مردم و حل مشکلات مردم اومدیم مجلس. مشکلات مردم ؟
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
55
ببين هشت سال سرنوشت ملت و كشور دست چه كساني بود؟كجا رفت ان درامدهاي افسانه اي نفت؟چه بلايي سر دانشگاه ها امد؟ چه اساتيد و دانشجويان زبده و نخبه اي را كه از كار و تحصيل بركنار كرديد؟ چه مديران مجربي را بازنشسته و خانه نشين نموديد.ان هم از اقتصاد و فرهنگ و سياست خارجي و تحريم ها و. . . .احمدي نژاد و دوره حاكميت اش مصداق عيني اين كلام قرآني بود: "ليهلك الحرث والنسل".
نظرات بینندگان