arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

نقوي حسيني: ظريف براي توضيح دو رفتار ديپلماتيک خود به کميسيون امنيت ملي مي‌آيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نسيم: نمايندگان از وزير امورخارجه درباره 2 رفتار ديپلماتيک ظريف مبني بر قدم زدن با جان کري و حضور وي در فرانسه سوال خواهند کرد.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: نمايندگان از وزير امورخارجه درباره 2 رفتار ديپلماتيک ظريف مبني بر قدم زدن با جان کري و حضور وي در فرانسه سوال خواهند کرد.

سيد حسين نقوي حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني ايلنا، از حضور وزير امورخارجه و وزير کشور اين هفته در کميسيون امنيت ملي خبر داد.

نماينده مردم ورامين گفت: فردا وزير امور خارجه و مسوولان امنيتي کشورمان جهت بررسي اظهارات نايب رييس مجلس آلمان در سفري که به ايران داشت که حرف‌هاي وي تداعي نوعي دخالت در امور ايران را مي‌رساند در کميسيون امنيت ملي حاضر خواهند شد.

وي ادامه داد: روز سه‌شنبه هفته جاري نيز وزير کشور براي پاسخ به سوالات حسين طلا و فتح‌الله حسيني به کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مي‌آيد.

حسيني همچنين خاطرنشان کرد: آقاي ظريف همزمان با حضور وزير کشور مجددا روز سه‌شنبه به کميسيون امنيت خواهد آمد تا به سوال 25 نماينده پاسخ دهد.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي يادآور شد: از ميان اين تعداد سوالات، سوال 21 نماينده از وزير امور خارجه درباره 2 رفتار ديپلماتيک ظريف مبني بر قدم زدنش با جان کرد و حضور وي در فرانسه است.
نظرات بینندگان