arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

بيانيه ايران خودرو به مناسبت دهه مبارك فجر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : گروه صنعتي ايران خودرو در آستانه سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيانيه اي صادر كرد.     

به گزارش ايكوپرس در اين بيانيه آمده است: سی و ششمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور مسوولیتی است که بر دوش خود احساس می کنیم.کارکنان و مسوولان ایران خودرو بر این باورند که سال مزین به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» فرصتی است تا همگان بدانند  ایران اسلامی اقتصاد را در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی به تعالی خواهد رساند و در این راستا خود را وامدار و وابسته به هیچ عنصر بیگانه نخواهد کرد.

دهه چهارم انقلاب اسلامی، فرصتی است تا جهان قدرت و عظمت نیروی ایمان و اراده ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران مشاهده کند و زمانی است که به امید خدا دشمنان قسم خورده  ایران اسلامی در ناامیدی بی پایان خود محبوس شوند.

خداوند را شاکریم که در سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی، تلاش کرده ایم تا در زمينه کاری خود، «اقتصاد مقاومتی» را که مد نظر مقام معظم رهبری است، جامه عمل بپوشانیم و اکنون در سایه رهنمودهای ارزشمند مقام معظم له، صنعت خودرو کشور روند توسعه و تعالی خود را طی می کند، این افتخار برای جوانان متخصص و غیور این مرز و بوم حاصل شده است که رکورد تولید از مرز 500 هزار دستگاه طی ده ماه بگذرد و اين جوانان ايراني خلاق، فعال و پر اميد توانسته اند بر پيچيده ترين فناوري هاي روز مديريت كنند و از پيچ تحريم ها در راستاي تحقق توسعه استقلال صنعتي كشور عبوركنند.

بر ماست كه در دهه چهارم از حيات اصيل و هدفمند انقلاب اسلامي با مجاهدت و تشريك مساعي، سازندگي، معنويت و هم‌دلي روزافزون، انقلاب اسلامي ايران را هرچه بيش‌تر به عنوان يك نظام توسعه‌يافته به جهانيان معرفي كنيم.
نظرات بینندگان