arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

کفاشیان: آمادگی میزبانی جام ملت‌ها را داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان مدعي شد، ايران شرايط ميزباني از مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي 2019 آسيا را دارد.

به گزارش تسنیم، علی کفاشیان در پایان نشست خود و مسئولان فدراسیون فوتبال با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: امروز نشستی با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم که محور آن در مورد شرایط کشورمان برای میزبانی از هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا بود.

وی در ادامه یادآور شد: از بین شش کشور آسیایی که خواهان امتیاز میزبانی این مسابقات بودند، رقابت تنها بین دو کشور ایران و امارات ادامه دارد. قرار است این مسابقات چهار سال دیگر با حضور 24 تیم در شش شهر و استان برگزار شود که از این حیث کشور ما شرایط بهتری نسبت به امارات دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان ضمن اعلام اینکه AFC پس از بررسی شرایط ایران و امارات میزبان هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا را در فروردین ماه 94 مشخص خواهد کرد، گفت: سؤالاتی که مسئولان AFC از ما داشتند در مورد پیشرفت شهرهای چون کرمان، شیراز و ... بود. آنها همچنین در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از ما سؤال کردند و آخرین وضعیت حمل‌و‌نقل در کشورمان ... را نیز جویا شدند.

کفاشیان همچنین خاطر نشان کرد، فدراسیون فوتبال به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا آمادگی کشورمان برای میزبانی از مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا را اعلام کرده است.

نظرات بینندگان