arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

لذت خواندن کتاب را به "کودکان و نوجوانان محروم" هدیه کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در ادامه فعالیت های خیریه اینترنتی "همت" ، این بار این خیریه که تا کنون واسطه حل مشکل هزار خانواده به کمک کاربران اینترنت شده است، برای دومین بار طرح زیبایی را اجرا می کند که بر اساس آن، دانش آموزان منطقه های فقیر و محروم بتوانند کتاب های غیر درسی هم بخوانند.
متن فراخوان "همت" به شرح زیر است:

۲۷ مهر امسال ، کاربران اینترنت به دعوت و کمک خیریه همت، معادل ۲۳۰ میلیون ریال کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق محروم هدیه کردند.(گزارش۱۳۱۲)

هر چند استقبال کاربران انسان دوست و خیّر فضای مجازی از این طرح به قدری خوب بود که ظرف کمتر از ۵ روز این مبلغ جمع آوری شد ولی از آن سو، نیاز کودکان و نوجوانان محروم به کتاب های غیردرسی نیز زائد الوصف بود به طوری که علیرغم تصمیم اولیه برای ارسال کتاب ها به مناطق محروم چند استان مختلف، همه آنها در نقاط دورافتاده و واقعاً محروم استان سیستان و بلوچستان به اتمام رسید.

اینک، کودکان و نوجوانانی که خواندن یک کتاب غیردرسی برایشان رؤیا بود، با کمک خیّرین اینترنتی و به همت خیریه اینترنتی همت، از لذت خواندن کتاب بهره مند هستند و چه لذتی برای خیّرین، فراتر از این که در بهبود سرنوشت کودکان و نوجوانان، سهیم باشند؟

در ادامه این طرح و با توجه به کثرت تقاضاها از مناطق محروم، خیریه همه بر آن شده است تا بار دیگر کاربران اینترنت را به مشارکت در این کار انسانی و فرهنگی دعوت کند و مرحله دوم جمع آوری کمک برای اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق محروم را آغاز نماید.

در این کتاب ها از مهارت های زندگی گرفته تا بهداشت و سلامت و تحصیل و روابط اجتماعی و رابطه دختران و پسران و … به دانش آموزان مناطق محروم آموخته می شود.

اگر دوست دارید در بهبود سرنوشت کودکان و نوجوانان مناطق محروم کشورمان که حتی از خواندن یک کتاب غیردرسی هم محروم اند، سهیم باشید، می توانید اینجا را کلیک کنید و با هر کدام از کارت های شتابی که دارید ، هر چقدر که دوست داشتید به طور آنلاین، کمک کنید.

همانند همیشه، بعد از جمع آوری کمک ها، گزارش آن را اعلام خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
برچسب ها: کتاب ، خیریه همت
مطالب مرتبط :

نام:

ایمیل:

* نظر:


نظرات بینندگان