arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

روحانی: مردم اصفهان نقشی مهم در توسعه کشور دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم اصفهان نقشی مهم در توسعه کشور دارند و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضوری تاثیر گذار داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ˈحسن روحانیˈ روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: استان اصفهان از لحاظ صنعتی جایگاهی رفیع در کشور دارد و مرکز علم و دانش و فرهنگ است.

وی به مشکلات استان اصفهان در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: خوشحالیم در این ایام با هیات دولت توفیق یافتیم به اصفهان سفر کنیم.

روحانی با بیان اینکه قبل از سفر به این خطه جلسات کارشناسی متعدد برای بررسی مشکلات استان در تهران برگزار شد، اظهار داشت: دولت در این سفر سعی خواهد کرد این مشکلات را بررسی و تصمیمات خوبی برای حل آنها اتخاذ کند.

رییس جمهوری ادامه داد: در این سفر با مردم خوب و دلاور این خطه گفت و گو خواهم کرد و به نظرات بخش های مختلف صنعتی و ایثارگران گوش فرا خواهم داد و مطالبات این قشر را بررسی می کنم.

دکتر روحانی گفت: امیدواریم که بتوانیم دین خود را به مردم شجاع و قهرمان اصفهان ادا کنیم.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه در سیزدهمین سفر استانی خود همراه با جمعی از اعضای دولت، به منظور دیدار با مردم، بازدید از دو نمایشگاه صنعتی و اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری استان وارد اصفهان شد.

رییس جمهوری در سفر دو روزه به این استان با ایثارگران و خانواده های شهدا، صنعتگران و نخبگان و علمای اصفهان نیز دیدار می کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان