arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

فراخوان بنیاد امید ایرانیان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بنیاد امید ایرانیان اعلام میدارد در راهپیمایی 22 بهمن اعضای بنیاد، بویژه جوانان با مردم همیشه در صحنه رئیس بنیاد امید ایرانیان دکتر محمدرضا عارف را همراهی می نمایند.

روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان با انتشار فراخوانی نوشت: زمان همراهی از ساعت 10:30 صبح 22 بهمن تا پایان راهپیمایی می باشد

22 بهمن یادآور استقلال خواهی، آزادی خواهی، جمهوریت خواهی و اسلامیت خواهی ملتی است خسته از استبداد که انقلابش منادی امید و عقلانیت بود.

22 بهمن روز نمایش وحدت و همدلی و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه ظلم و استبداد است.

یکبار دیگر نخستین شعار ملت شجاع و آگاه ایران فارغ ازقومیت،جنسیت ومذاهب موجود در ایران همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است را همدل و همصدا به صدا در می آوریم و خداوند بزرگ را به سبب نعمت استقلال، آزادی و حاکمیت اراده ملت شکر می گوییم.


بنیاد امید ایرانیان با  ادای احترام به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ، شهدای انقلاب و جنگ  تحمیلی ،اعلام میدارد در راهپیمایی 22 بهمن اعضای بنیاد ، بویژه جوانان با مردم همیشه در صحنه رئیس بنیاد امید ایرانیان دکتر محمدرضا عارف را از درب اصلی دانشگاه شریف تا آزادی  همراهی می نمایند، امید است محور راهپیمایی نیز توجه به وحدت ، انسجام و آشتی  ملی باشد.
نظرات بینندگان