arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

مترو تهران در روز 22 بهمن رايگان خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل شرکت بهره برداري مترو، گفت: استفاده از مترو در روز 22 بهمن تا پايان مراسم راهپيمايي رايگان خواهد بود.

در نهمين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي جمعي از مسئولان و کارکنان متروي تهران با حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره) با آرمان‌هاي رهبر کبير انقلاب اسلامي تجديد ميثاق نمودند.

محسن نايبي مديرعامل شرکت بهره برداري مترو تهران که به همراه معاونان، مديران و جمعي از کارکنان اين شرکت در اين مراسم شرکت کرده بود، با گراميداشت ايام ا... دهه فجر، بر پايبندي خود و همکارانش بر اصول انقلاب و استمرار انديشه‌هاي پاک ‌‌روح خدا، خميني کبير تأکيد کرد.

نايبي ضمن گرامي داشتن ياد و خاطره امام خميني(ره) بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي، برنامه هاي شرکت بهره برداري مترو در روز 22 بهمن را نيز اعلام نمود.

به گفته وي، استفاده از مترو در روز 22 بهمن تا پايان مراسم راهپيمايي رايگان خواهد بود.

مديرعامل شرکت بهره برداري مترو همچنين اعلام کرد که با برگزاري نشست خبري در روز 21 بهمن جزئيات دقيق برنامه‌هاي شرکت مترو را اعلام خواهد کرد..

درويش مديرعامل شرکت مترو تهران نيز با گرامي داشتن دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي ايران از بهره برداري از چند ايستگاه مترو طي ماه هاي آينده خبر داد.

به گفته وي، شرکت مترو هم اکنون 4 ايستگاه را در خط 3 آماده بهره برداري دارد و از يک ماه آينده هر ماه يک ايستگاه را افتتاح مي‌کند.

وي بدون اشاره به نام ايستگاه هايي که قرار است افتتاح شوند، عنوان داشت که اين ايستگاه ها از نيمه مياني و جنوبي خط 3 هستند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان