arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

سراج: اعتراض رسایی به تصمیم هیئت رسیدگی به تخلفات اداری/پرونده در حال رسیدگی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس سازمان بازرسی کل کشور از اعتراض حمید رسایی به نتیجه بررسی‌های هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری خبرداد.

ناصر سراج در گفت‌و‌گو با میزان با اشاره به رای هیئت بدوی  رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در باره حمید رسایی و محرومیت این نماینده از مسئولیت های دولتی به مدت پنج سال اظهارکرد: پرونده حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ریاست جمهوری بررسی شده است.

وی افزود: رسایی به تصمیم هیئت رسیدگی اعتراض کرده و پرونده در حال رسیدگی است.

براساس این گزارش، رییس هیئت بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری روز قبل گفت: نتیجه بررسی‌های هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد این شد که حمید رسایی متخلف و ۵ سال از مسئولیت‌های دولتی محروم است.
حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی در واکنش به سخنان اخیر نماینده تهران افزود: سازمان بازرسی پرونده تخلفات وی را در دورانی که مدیرکل ارشاد اسلامی قم بوده است، به هیأت تخلفات ارسال کرده و مرتب هم پیگیر موضوع است.

وی اضافه کرد: آقای رسایی دارای پرونده هستند و سازمان بازرسی کل کشور پرونده وی و برخی دیگر از مدیران و مسئولان عالی‌رتبه دولت قبل چه مدیران، چه وزرا و چه معاونان را به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری ارسال کرده است.

مشاور نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: آقای رسایی بداند رأیی که به وی داده شده، بدون ملاحظه مسائل سیاسی بوده است، آنچه از سازمان بازرسی به هیأت تخلفات ارسال شده است، کارشناسانی با ۳۰ سال سابقه حقوقی در نهاد ریاست جمهوری، بررسی کرده‌اند و در ‌‌نهایت رأی آن‌ها منتج به این شد که وی دیگر صلاحیت داشتن مسئولیت در آینده را ندارد و رأی ۵ سال محرومیت از پست‌های دولتی را داده‌اند.

وی مسئولیت خود در هیأت تخلفات نهاد ریاست جمهوری را سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: اگر آقای رسایی ادعا و اعتراضی دارد، باید به دیوان عدالت اداری شکایت کند و به سازمان بازرسی مراجعه کند که چرا برای وی پرونده فرستاده است.
نظرات بینندگان