arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

مسئولان دلشان نمي خواهد سرخابي ها واگذار شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رييس اسبق سازمان تربيت بدني گفت: ابهام‌هاي زيادي که در شرايط اين ٢ باشگاه موجود است،‌ باعث شد هيچ‌کس جلو نيايد.

مصطفي هاشمي طبا در گفت و گويي درباره واگذار نشدن دو باشگاه استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: من بارها از ابتداي ‌سال که بحث خصوصي‌سازي جدي‌تر شده است،‌ گفته‌ام اين نوع واگذاري غلط و غيرقانوني است زيرا اين ٢باشگاه ورشکسته هستند و شرکت ورشکسته را هم نمي‌توان فروخت.

حالا مسئولان مي‌گويند که ما برند را مي‌خواهيم بفروشيم،‌ پس تکليف اين همه بدهي چه مي‌شود؟ در هر صورت شرايط براي واگذاري مهيا نيست.وي ادامه داد: به نظرم ابهام‌هاي زيادي که در شرايط اين ٢ باشگاه موجود است،‌ باعث شد هيچ‌کس جلو نيايد.

همين حالا چند زمين را در آگهي‌ها درج کرده‌اند که روي برند باشگاه‌ها به فروش مي‌رسد اما تا جايي که من مي‌دانم هيچ‌کدام از آنها سند ندارند و زمين بدون سند را هم نمي‌توان فروخت! در ضمن بازدهي اقتصادي اين باشگاه‌ها زير صفر است و بخش خصوصي اميدي ندارد که جلو بيايد.

رييس اسبق سازمان تربيت بدني درباره اينکه شخصي به نام وفايي ادعا مي کند برند پرسپوليس متعلق به اوست، بيان داشت: وفايي درست مي‌گويد و من در زماني که رئيس سازمان تربيت‌بدني بودم، مدارک وفايي را ديدم که برند پرسپوليس به نام اوست اما آنطور که در خاطرم است بعد از شکايتي که داشت،‌ دادگاه حق را به او نداد.

هاشمي طبا درباره ادعاي برخي پيشکسوتان استقلال مبني بر اينکه اين باشگاه در زماني که نامش تاج بوده، وقف شده است، تاکيد کرد: باشگاه تاج به باشگاه استقلال ربطي ندارد.

تاج باشگاهي بوده که مصادره شده و اموال آن در اختيار دولت قرار گرفته است. در زمان رياست غفوري‌فرد در سازمان تربيت‌بدني نيز باشگاهي را با سرمايه يک‌ميليون به نام استقلال ثبت کردند که تنها تشابه‌اش با تاج پيراهن‌هاي آبي‌شان است وگرنه هيچ ارتباطي با تاج قديم ندارد و وقفي هم نيست!

وي در پايان افزود: قطعا اين واگذاري به اين زودي‌ها صورت نمي‌گيرد و تعيين تاريخ ديروز نيز فقط براي اين بود که بگويند ما قصد داشتيم اين کار را انجام دهيم اما خريدار نبود. به نظرم اصلا مسئولان دلشان نمي‌خواهد اين ٢ باشگاه را واگذار کنند و به اين تعيين تاريخ‌ها نيز نبايد توجه کنيم.

منبع : کاپ
نظرات بینندگان