arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

سرخابي‌ها خريداران سينه چاک دارند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سيد شريف حسيني با اشاره به برگزاري اولين مزايده واگذاري برند باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال، گفت:‌ ظاهرا خريداري براي اين دو باشگاه با رقم ۲۹۰ ميليارد تومان وجود نداشت.

نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي ضمن بيان اين مطلب افزود: لغو مزايده به معناي عدم واگذاري نيست. در واقع سازمان خصوصي‌سازي بايد مجدد بررسي کند و مزايده دوم را با کارشناسي بيشتر برگزار کند.

وي اظهار داشت: خريدار يکي از مهم‌ترين مولفه هاي واگذاري است و وقتي خريداري از عهده پرداخت مبلغ ۲۹۰ ميليارد بر نمي آيد بايد در قيمت بازنگري صورت گيرد و تلاش شود تا سهام دو باشگاه سرخابي به اهل آن واگذار شود. خريداري اهليت دارد که اين دو باشگاه را از وضعيت هزينه سازي به سمت توليد کننده فوتباليست و پرورش دهنده استعداد در اين زمينه ببرد.

عضو فراکسيون ورزش مجلس نهم شوراي اسلامي با بيان اينکه باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس با پول دولت تنها به سمت خريد بازيکنان گران قيمت رفته است، گفت: کارهاي زير ساختي و آموزشي در اين دو باشگاه به فراموشي سپرده شده است و بايد با واگذاري شرايط به گونه‌اي مهيا شود تا سرخابي‌ها مولد خوبي در زمينه ورزشي باشند.

رئيس کميته فوتبال مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه پرسپوليس و استقلال خريداران سينه چاک دارند، ادامه داد: لغو مزايده مرحله اول به معناي نبود خريدار نيست. اتفاقا سرخابي‌ها خريداران سينه چاکي دارند که از ارزش مالي و مادي اين دو باشگاه آگاه هستند اما احتمالا ۲۹۰ ميليارد تومان پول نداشتند تا واگذاري انجام شود.
منبع: مهر
نظرات بینندگان