arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

آخرين وضعيت مذاکرات پرسپوليس با برانکو و قطبي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس گفت: هواداران پرسپوليس شوک مثبت مي‌خواهند و اميدوارم که حضور من همان شوک مثبت باشد و ديگر نيازي به تغيير کادر فني نباشد.

محمدحسين نژادفلاح در خصوص حضورش در اتحاديه فوتبال و سازمان ليگ گفت: در اتحاديه فوتبال به بحث‌هاي کلي در خصوص پرسپوليس و نحوه واگذاري و همچنين موضوع حق پخش تلويزيوني صحبت‌هايي انجام دادم و نقطه نظرات دوستان را هم شنيدم.

وي درباره ديدار امروزش با پيشکسوتان پرسپوليس هم خاطرنشان کرد: از زماني که من به پرسپوليس آمدم و حتي قبل از آن پيشکسوتان باشگاه همواره به من لطف داشتند و اين ديدارها انجام مي‌شده و هنوز انجام مي‌شود و از نقطه نظرات اين عزيزان استفاده مي‌کنم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه بازي فرداي اين تيم مقابل صباي قم چقدر در آينده کاري حميد درخشان تأثيرگذار است افزود: من به اين شکل به اين سؤال پاسخ نمي‌دهم اما مطمئن هستم که هواداران براي پرسپوليس شوک مثبت مي‌خواهند که البته اميدوارم اين شوک مثبت با حضور من در باشگاه انجام شده باشد و ديگر نيازي به تغيير کادر فني نباشد و اميدوارم که با همين وضعيت موجود بتوانيم به کار ادامه دهيم.

وي درباره اينکه صحبت از برانکو ايوانکوويچ براي حضور در پرسپوليس هنوز مطرح است اظهار داشت: موضوع برانکو کاملاً منتفي نيست چرا که ما از قبل اين مذاکرات را انجام داده بوديم و توافقاتي هم حاصل شده اما حميد درخشان گزينه اول ما است و به دنبال اين هستيم تا با او بتوانيم اهدافمان را محقق کنيم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس درباه اينکه گفته افشين قطبي هم از گزينه‌هاي جدي پرسپوليسي ها است، گفت: ما با قطبي مذاکره کرديم همانطور که با بقيه مذاکره کرديم اما قرار نيست چيزي را بيان کنيم و در حال حاضر همه فکر و ذهن ما بازي فرداست و سپس حضور در آسيا در ذهن ما قرار دارد و بايد با همه وجود از پرسپوليس حمايت کرد.

وي در پايان درباره برنامه‌ باشگاه پرسپوليس براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا تصريح کرد: از همان روز اولي که من در باشگاه مستقر شدم کميته بازي‌هاي آسيايي را متشکل از افراد درون خود باشگاه تشکيل دادم و در واقع هر کدام از دوستان مسئوليتي به عهده دارند و قطعاً به نحو احسن کارهايشان را انجام مي‌دهند.

منبع : جام نيوز
نظرات بینندگان