arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۳

واکنش استقلال به انتقاد رسانه ها از توقف حکم کرار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون حقوقي و انضباطي باشگاه استقلال مي گويد وظيفه خود مي داند تمام قد از منافع باشگاه استقلال دفاع کند.

محسن بزرگي در گفت و گو با سايت استقلال در رابطه با موضوع پيش آمده براي کرار جاسم گفت: حکم کرار نقض نشده و فقط اجراي دادنامه به مدت مشخصي تا رسيدگي مجدد به موضوع با تدبير و دستور موقت رييس محترم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال متوقف شده است.

معاون حقوقي و انضباطي باشگاه استقلال افزود: لازم است رسما از آقاي حسن زاده و همه افرادي که با تلاش و استدلال خود مانع تضييع حق باشگاه شدند تشکر کنم و اميدوارم حکمي که در ادامه صادر مي شود، منطبق با عمل و آيين نامه باشد.

وي در ادامه اظهار کرد: باشگاه استقلال با پرهيز از جوسازي رسانه اي در اين مدت تلاش حقوقي کرد و فعلا به مطلوب خود رسيده است اما مي دانم که اين دستور موقت به مذاق بدخواهان استقلال و برخي قلم به دست ها که نمي توانند خوشحالي هواداران ميليوني استقلال را ببينند خوش نيامده است که آنها را به تمکين از قانون و آرامش توصيه مي کنم.

معاون باشگاه استقلال در ادامه تصريح کرد: متاسفانه برخي رسانه ها با انتشار مطالبي کذب و توهين هاي مختلف به کرار جاسم مباردت ورزيده اند و باشگاه استقلال پيگري اين صحبتها را حق طبيعي خود مي داند.

معاون حقوقي استقلال در پايان گفت خودم را همکار جامعه رسانه اي مي دانم اما وظيفه ذاتي من حکم ميکند که تمام قد از منافع باشگاه دفاع کنم و به دوستانم در رسانه ها توصيه مي کنم از جوسازي رسانه اي در موضوع جاسم کرار بپرهيزند.
نظرات بینندگان