arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳

آسيا براي پرسپوليس خوش يمن است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از سه شنبه آغاز مي‌شود.

هفته نخست مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در حالي از سه شنبه آغاز مي‌شود که دو نماينده ايران بايد در اين روز به مصاف حريفان خود بروند.

* پرسپوليس ايران – لخويا قطر
پرسپوليس ايران که در گروه A با لخويا قطر، بنيادکار ازبکستان و النصرعربستان هم گروه است بايد در نخستين ديدار خود از ساعت 18 در ورزشگاه آزادي از لخوياي قطر ميزباني کند. سرخپوشان ايران در حالي به مصاف نماينده قطر مي‌روند که اين روزها درگير حواشي زيادي هستند و نتايج خوبي را هم در ليگ نگرفته‌اند. پرسپوليس با آغاز نيم فصل دوم ليگ از 4 بازي 4 امتياز کسب کرده و در حال حاضر با 26 امتياز در رده 9جدول قرار دارند اما اميد دارد با کسب پبروزي مقابل لخويا روزهاي خوبي را در ليگ قهرمانان آسيا آغاز کند. در مقابل لخويا با هدايت ميشل لادروپ دانمارکي وضعيت خوبي در ليگ قطر دارد و با کسب 42 امتياز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

* پاختاکور ازبکستان – نفت ايران
نفت تهران با شکست الجيش قطر در مرحله پلي آف به مرحله گروهي صعود کرد اما در حالي روز سه شنبه ميهمان پاختاکور است که با مشکلات مالي زيادي دست و پنجه نرم مي‌کند. حتي قبل از سفر کاروان نفت به ازبکستان قنبرزاده در اظهار نظري گفته بود «پول سفر به ازبکستان را نداريم». با همه اين مشکلات نفت به ازبکستان سفر کرد تا از ساعت 15 روز سه شنبه به مصاف پاختاکور برود. اين تيم در ليگ ايران اوضاع خوبي دارد و با کسب 39 امتياز صدر نشين ليگ ايران است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان