arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳

درخشان: فردا ما را تنها نگذارید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حميد درخشان، سرمربي پرسپوليس با حضور در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر لخويا به تشريح اين ديدار پرداخت.

حمید درخشان در ابتدای این نشست درباره شرایط تیمش پیش از دیدار برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

این بازی خاص است

بازی فردا مقابل لخویا یک بازی سخت و دشوار است آنها از بازیکنان گرانقمیت و خوبی استفاده می‌ کنند ما شناخت خوبی از این تیم داریم، در چند روز گذشته نقاط قوت و ضعف این تیم را آنالیز کردیم. شرایط ما خیلی خوب و ایده آل است، این بازی وضعیت خاص خودش را دارد، این یک بازی خاص و برون مرزی است باید از تمام امکانات خود استفاده کنیم تا برنده بازی باشیم. چند وقت گذشته فشار زیادی روی ما بود اما بازیکنان می‌ دانند که شرایط خاصی در این بازی در جریان است و تمام تلاشمان را برای گرفتن نتیجه انجام خواهیم داد.

نمی توانیم ریسک کنیم

این تیمی نیست که مقابل آن حمله کنیم، نمی‌ توانیم ریسک کنیم و حمله کنیم چون این تیم بازیکنان حرفه ای دارد و طبق برنامه باید حمله، دفاع و بازی را اداره کنیم.هر سه خطوط لخویا خیلی خوب است و نقطه قوت این تیم خط هافبک است و در خط حمله نیز بازیکنان کناری این تیم خیلی خوب نفوذ می‌ کنند و اکثرا بازیکنان باتجربه ای هستند و اگر غفلت کنیم کارمان تمام است. فلسفه مان در زمین این است که بازی را کنترل کنیم.

پست محمد نوری

ما در تیم مان دو طراح خوب داریم. محمد نوری و گابریل که او طراح فوقا العاده دارین. اینکه او جلو بازی کند یا عقب تر فرق چندانی ندارد. ترکیب ما مقابل لخویا 70، 80 درصد همان ترکیب بازی قبلی است.

تادو بازی نمی کند

اعتقاد دارم بازیکنان جوان مان از تادو بهتر کار می کنند. من ترکیب تیمم را در دو بازی گذشته بدست آوردم و در این بازی هم ترجیح می دهم از جوانترهایی که خوب کار کردند استفاده کنم. تیم ما این قابلیت را دارد که در جریان بازی تغییر سیستم دهد و ما نگرانی ندارم.

با زمین آزادی آشنا هستیم

ما هر هفته در آزادی بازی می کنیم و با این زمین غریبه نیستیم. خیلی برای مان مهم نبود امروز در این زمین تمرین کنیم و به رسم میهمان نوازی لخویا در زمین تمرین می کند.

شیوه بازی لخویا

لخویا تیم پرقدرتی است و در دفاع و حمله کاملا متفاوت هستند و با شکل های مختلفی بازی می کنند. لخویا تیم پرقدرتی است. ما هم بازیکنانی با فابلیت های مختلف داریم و سعی می کنیم از این مساله استفاده کنیم.
نظرات بینندگان