arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳

طرح " ميزان " کليد يکپارچگی اطلاعات در شهرداری های کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجري پروژة طرح ميزان در حاشيه نمايشگاه دستاوردهای شهرداری های کشور از رونمايي اين طرح خبرداد و گفت: از سال آينده شهرداری های کشور دغدغه انجام هزينه های گزاف در جهت اتوماسيون و مکانيزاسيون سيستم های يکپارچه و جامع شهرسازی، نوسازی، اصناف، درآمد و GIS را در بستر وب و ويندوز نخواهند داشت.
 
غلامرضا معياری، مدير عامل فن آوری اطلاعات ايران سيستم همچنين اعلام كرد : در پی طراحی و توليد سيستم شهرسازی که از سال 1369 و همزمان با پروژه شهرداری تهران توسط ايران سيستم آغاز شد، در سال 1371 کليه مناطق تهران به اين سيستم تجهيز  و مورد بهره برداری قرار گرفت . با عنايت به اينکه ايران سيستم ، نرم افزارهای جامع و يکپارچة منابع انسانی بانک های کشور از جمله بانک کشاورزی، توسعه تعاون ، بانک شهر و .... را تهيه و در پشتيبانی دارد، در بستر وب نيز از متخصصين شرکت صبا ايده، سايت های کلوپ، آپارات و لنزور بهره مند می باشد و اين خود در ارتقاء سطح کيفی نرم افزارها و خدمات پشتيبانی به مشتريان تاثير به سزايي به همراه داشته است.

عليرضا شکوری مقدم، مدير بخش شهرداری ها و پروژه طرح ميزان نيز در اين خصوص اظهار داشت، تجربه به دست آمده از سال 1369 همزمان با پياده سازی سيستم ها در شهرداری تهران و همچنين راه اندازی سيستم ها و مطالعه و نياز سنجی انجام شده در بيش از 270 شهرداری کشور، ايران سيستم را قادر ساخته تا در حوزه آموزش، پياده سازی و پشتيبانی از سيستم های يکپارچه و جامع شهرسازی، و نيز مشاوره و انجام پروژه های مميزی و GIS و آرشيو الکترونيکی که تماماً پروژه های ملک محور می باشند، اين شرکت را به پيمانکار و مشاوری امين در شهرداری کشور تبديل نمايد و با عنايت به فعاليت خوبي که تاکنون داشته ، موجبات رضايتمندی شهرداری ها را نيز فراهم آورد ،اين بار نيز در سی امين سالگرد تاسيس ايران سيستم ، طرح ميزبان که حاصل 30 سال تجربه اين شرکت در ارايه نرم افزار و خدمات پشتيبانی به سازمان ها، بانک ها و شهرداری کشور می باشد،  در نمايشگاه دستاورد های شهرداری کشور رونمايي گرديد و زمينه براي فعاليت ديگر شرکت های ارايه دهنده خدمات و نرم افزار به شهرداری های کشور را نيز در پی خواهد داشت.  
لازم به توضيح است که سيستم های يکپارچه و جامع شهرسازی، نوسازی، اصناف، جامع درآمد، آرشيو الکترونيکی و پايگاه داده جغرافيايي GIS تماماً در بستر وب برای اولين بار توسط اين شرکت در سال 89 تهيه و در حال حاضر در چند شهرداری مرکز استان و شهرهای کشور در حال بهره برداری می باشد.

لازم به ذکر است که در اين دوره از نمايشگاه ، از پروژه M.M.S. مجهز به آخرين تکنولوژي و سخت‌افزار روز دنيا (Mobile Mapping System) جهت نقشه‌برداري در حال حرکت و نقشه برداری هوايي و در خصوص توليد مدل‌هاي سه بعدي و بهنگام‌سازي نقشه‌ شهري نيز توسط کنسرسيوم ايران سيستم و مبين، رونمائي گرديد.
نظرات بینندگان