arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳

دولت اعتبار مربوط به مقابله با گرد و غبار را افزايش داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش اعتبارات مربوط به طرح ملی مقابله با گرد و غبار در استان خوزستان و سایر استانهای غربی در سالهای 93 و 94 خبر داد .

معصومه ابتکار در حاشیه مراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در مصاحبه با خبرنگاران بدون اشاره به میزان افزایش اعتبارات تخصیص با بیان اینکه بزودی مصوبه دولت برای مقابله با گردوغبار ابلاغ می شود، گفت : دولت برای مقابله با این پدیده بسیار جدی وارد میدان شده است تا اقدامات لازم را هم در داخل و هم در خارج از کشور پیگیری کند .

وی همچنین از برگزاری نشست های علمی برای مقابله با گرد و غبار در دانشگاهها از جمله دانشگاه شهید چمران خبر داد و افزود : سازمان محیط زیست در نظر دارد از توان متخصصان و فناوران در این عرصه استفاده کند .

ابتکار حمایت از شرکت های دانش بنیان که دارای فن اوریهای نوین برای مقابله با گردوغبار هستند ضروری دانست و گفت : دولت برنامه های خوبی برای حمایت از این گروه از شرکت ها دارد .

وی احیای مناطقی که وزارت نفت آنها را برای اجرای طرحهای توسعه ای تخریب کرده است از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای مقابله با گرد و غبار دانست .

منبع : واحد مرکزی خبر
نظرات بینندگان