arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳

هاآرتص: افشاگر ولخرجی‌های نتانیاهو تهدید به مرگ شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بعد از آنکه سرپرست اقامتگاه رسمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو هزینه‌های شخصی خود را از بودجه این رژیم پرداخت کرده است، تهدید به مرگ شد.

 بعد از آنکه «منی نفتالی» سرپرست اقامتگاه رسمی «بنیامین نتانیاهو» اعلام کرد نخست وزیر اسرائیل هزینه‌های شخصی خود را از بودجه ملی پرداخت کرده است، تهدید به مرگ شد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، منی نفتالی یکشنبه عصر از پلیس رژیم صهیونیستی خواست امنیت او را تامین کند. او گفت در فیس‌بوک او را تهدید به مرگ کرده‌اند. «افر آلموگ» وکیل او در نامه‌ای به «یوحنان دانینو» کمیسر پلیس نوشت، در فیس بوک نفتالی را تهدید کرده‌اند «اگر بی‌بی‌ را رها نکنی، ما تو را خواهیم کشت» و «ما مانند داعش سر تو را خواهیم برید».

آلموگ همچنین گفته، یک مغازه‌دار یکشنبه به نفتالی سیلی زده و به او گفته «به داستان‌سرایی درباره بی‌بی خاتمه بده در غیر این صورت تو را می‌کشم».

بر اساس این گزارش، نفتالی روز جمعه درباره مواردی شهادت داد که نتانیاهو در آنها هزینه‌های شخصی خود را از بودجه ملی رژیم صهیونیستی پرداخت کرده است. به گفته نفتالی، از یکی از کارکنان اقامتگاه نخست وزیری برای نگهداری از پدر سارا نتانیاهو استفاده شده و همین طور اقلامی برای اقامتگاه رسمی نتانیاهو خریداری شده که بعدا به خانه شخصی او در قیصریه منتقل شده است.

به نوشته هاآرتص، برخی اسناد و صداهای ضبط شده، تعدادی از شهادت‌های نفتالی را تایید کرده است.

دانینو کمیسر پلیس رژیم صهیونیستی در این باره گفت که مدارک نفتالی برای تحقیق و بررسی ارسال شده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان