arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

جاسوس بازی منافقین برای کمک به نتانیاهو شکست خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گروهک منافقین که همیشه پس از سقوط صدام و اخراج از عراق، به عنوان پیاده نظام سازمان های جاسوسی غربی عمل کرده و اطلاعات ضد ایرانی مجعول دریافتی از این سازمان ها را به عنوان یافته های خود منتشر کند، در تازه ترین اقدام مرتکب بزرگترین جعل ممکن شد.

در حالیکه گزارش تازه فاش شده و رسمی سازمان جاسوسی رژِیم صهیونیستی (موساد) به سازمان جاسوسی آفریقای جنوبی مبنی بر اینکه ایران تاکنون تلاشی برای تولید سلاح هسته ای انجام نداده است، در صدر برترین اخبار جهان قرار گرفته و گزارش شده بنیامین نتانیاهو نیز حاضر به پذیرش واقعیت گزارش نشده است، گروهک منافقین تلاش کرد تا ناشیانه در پیشبرد ادعاهای نخست وزیر رژیِم صهیونیستی تلاش کند.

منافقین که در سال های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران افزون بر حضور کنار ارتش صدام، دریافت پول و تسلیحات سنگین، انجام اعمال تروریستی، جاسوسی و سرکوب مردم عراق را انجام می دادند، در تازه ترین اقدام مدعی کشف فعالیت های فاش نشده اتمی توسط جمهوری اسلامی شد.

فقط چند ساعت پس از طرح این ادعاها، کذب بودن آن به صورت مستند توسط کارشناسان آشکار شد.

منافقین مدعی شده بودند که «با استفاده از تصاویر ماهواره ای گوگل، مجموعه ای عظیم از ساختمان ها با دیوارهای بلند را در دامنه ارتفاعات بیرون از تهران را کشف کرده اند.»

این گروهک در حالی مدعی کشف «مکان فوق سری هسته ای تحقیقاتی ایران با سانتریفیوژهای پیشرفته در لویزان 3 شد»، که تصویر رسانه های غربی از سند ادعایی منافقین، دروغ بودن جاسوس بازی جدید منافقین را فاش کرد.

جاسوس بازی منافقین برای کمک به نتانیاهو شکست خورد

در عکس مرتبط ادعا شده بود که درب گاوصندوقی و ضدانفجاری مربوط به این سایت است در حالیکه بررسی های یک پایگاه تخصصی به نام «دیلی کاس» نشان می دهد، این عکس محصول یک شرکت تولیدکننده درب های نسوز به نام «جی ام پی» است که روی سایت آن قابل دیدن و جنس آن فولاد ضد زنگ است در حالیکه درب مورد اشاره منافقین برای تونل های تاسیسات اتمی برای جلوگیری از نشت مواد و پرتوهای هسته ای باید از جنس سرب باشد.

اقدام ناشیانه منافقین برای کمک به نتانیاهو در حالی صورت گرفته که با اعلام مخالفت رسمی دولت آمریکا با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سیخنرانی در کنگره آمریکا علیه ایران، وی در انزوای شدیدی قرار گرفته و حتی درخواست های تل آویو برای انجام ملاقات با باراک اوباما توسط کاخ سفید رده شده است.

*شرح عکس: تصویر مربوط به درب ضد انفجاری از سایت اطلاع رسانی شرکت تولید کننده است که در گزارش منافقین کپی شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان