arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

لاریجانی: غرب می‌داند ما در پی سلاح هسته‌ای نیستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس: غرب به خوبی می داندکه دانش هسته ای نتیجه سالها تلاش دانشمندان ایران و دانشی صددرصد بومی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر علی لاریجانی که عصر امروز برای شرکت در آیین گرامیداشت سرداران و 183 شهید عباس آباد مازندران به این شهرستان سفر کرده با بیان اینکه عزت ، اقتدار و امنیت کشور را مدیون  خون  شهداییم گفت: برپایی یادواره شهدا علاوه بر حفظ ارزشهای اسلامی موجب آگاهی و آشنایی نسل جوان با ارزش آفرینان دوران دفاع مقدس می شود.

وی با اشاره به برنامه غرب برای دوری مردم از اندیشه های اسلامی گفت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود  بی شک  توطئه فرهنگی  و جنگ  نرم  دشمن شکست می خورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های غرب برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان گفت: آنها به خوبی می دانند که دانش هسته ای نتیجه سالها تلاش دانشمندان ایران و دانشی صددرصد بومی است.

دکتر لاریجانی با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن تولید سلاح های هسته ای گفت: آنها به خوبی می دانند ما در پی سلاح هسته ای نیستیم و تحریم ها نیز بهانه ای برای جلوگیری از پیشرفت ایران است .

وی عمده هدف غرب را دور کردن ایران از ماهیت  انقلابی  و اسلامی خود دانست که در شکل تحریم ها اجرا می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید، انبار و استفاده غرب از انواع سلاح های کشتار جمعی  گفت: این چه معیاری است  که  اگر دانش هسته ای در اختیار ما باشه خطرناک اما اگر دست شما باشه صلح آمیز است .

دکتر لاریجانی همچنین حوادث چند سال اخیر  در منطقه خاورمیانه را از جمله برنامه های غرب بیان کرد و گفت : غرب در این باره دو هدف عمده جلوگیری از گسترش مردم سالاری دینی و همچنین جلوگیری از توجه عملکرد رژیم صهیونیستی دارد.
نظرات بینندگان