arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

پرداخت عيدي ۱۳۰ تا ۲۶۰ هزار توماني به خانواده زندانيان نيازمند از ۱۵ اسفند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون حمايتي انجمن حمايت از خانواده زندانيان از پرداخت عيدي ۱۳۰ تا ۲۶۰ هزار توماني به خانواده زندانيان نيازمند در ايام پاياني امسال خبر داد.

عباس سنگانيان در خصوص برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي پرداخت عيدي به خانواده زندانيان نيازمند گفت: هر ساله در ايام پاياني سال، کمک‌هايي را در قالب عيدي به خانواده زندانيان نيازمند پرداخت مي‌کنيم.

اين مقام مسئول در انجمن حمايت از خانواده زندانيان نيازمند با اشاره به افزايش 30 درصدي عيدي در نظر گرفته شده براي خانواده زندانيان افزود: عيدي خانواده زندانيان نيازمند از 15 اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

به گفته سنگانيان اين رقم بر اساس عائله‌مندي هر خانواده پرداخت مي‌شود بدين ترتيب که خانوارهاي تا دو نفر 130 هزار تومان، خانوارهاي تا سه نفر 195 هزار تومان و خانوارهاي سه نفر به بالا 260 هزار تومان دريافت مي‌کنند.

وي عيدي پرداخت شده به خانواده زندانيان نيازمند در سال گذشته را 100 تا 200 هزار تومان عنوان کرد که در سال جاري 30 درصد افزايش يافته است.

معاون حمايتي انجمن حمايت از خانواده زندانيان نيازمند درباره خانواده‌هاي مشمول عيدي نيز گفت: خانواده‌هايي که از انجمن مستمري دريافت مي‌کنند، حدود يک هزار نفر هستند اما 5 هزار نفر نيز به صورت موردي از خدمات انجمن بهره‌ مي‌برند. عيدي شامل آن هزار خانواري است که از انجمن مستمري دريافت مي‌کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان