arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

شوک در پرسپوليس/ کاپيتان پرسپوليس باز هم در تيم ملي جايي ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالي که تيم ملي به زودي اردوي خود را براي بازي تدارکاتي مقابل سوئد در فروردين ماه آغاز خواهد کرد نام محمد نوري در بين اسامي دعوت شده سرمربي تيم ملي ديده نمي‌شود.

محمد نوري که دو تورنمنت بزرگ در زمان حضور کارلوس کي‌روش را از دست داده، در ليست جديد سرمربي تيم ملي براي ديدار برابر سوئد هم نام او قرار نگرفته است.

کاپيتان سرخ‌ها که در اين فصل عملکرد فوق‌العاده‌اي در ترکيب تيمش داشته قرباني عدم تعريف پست 10 در ترکيب تيم ملي شده و کارلوس کي‌روش اعتقادي به اين پست در ترکيب تيمش ندارد و آخرين بار با حضور مجتبي جباري از اين سيستم در تيم ملي استفاده مي‌کرد.

تيم ملي در حال حاضر با سيستم 3-3-4 به ميدان مي‌رود و اعتقاد کي‌روش به وينگر دليلي است که کارشناسان اعتقاد دارند باعث شده تا نوري از تيم ملي دور بماند. کي‌روش که پيش از جام ملت‌هاي آسيا از محمد نوري براي حضور در اردوي افريقا نيز دعوت کرده بود بعد از اينکه از گماردن او در پست وينگر جواب نگرفت تصميم گرفت تا از روي نام او عبور کند و کاپيتان آماده سرخ‌ها را براي حضور در جام ملت‌ها به آسيا نبرد.

اين در حالي است که محمد نوري طي هفته‌هاي گذشته يکي از ستون‌هاي اصلي تيمش بوده و پرسپوليس بدون حضور او در بازي‌هايش خلا بزرگي‌ را احساس مي‌کرد اما کي‌روش به نظر مي‌رسد اعتقادي به سبک و پست بازي نوري ندارد تا بار ديگر او غايب بزرگ و شوک در ترکيب تيم ملي باشد.

ليست ابتدايي و 50 نفره تيم ملي براي ديدار برابر سوئد در حالي اعلام شده که کاپيتان پرسپوليس جايي در آن ندارد و تنها نام سه سرخ‌پوش در آن ديده مي‌شود و البته گفته مي‌شود فعلا اين ليست بسته نشده و هنوز جاي اميدواري براي حضور بازيکنان در آن وجود دارد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان