arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

محدوديت هاي ترافيکي پايان هفته

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پليس راهور نيروي انتظامي ، محدوديت هاي ترافيکي پايان هفته را اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور نيروي انتظامي، تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه - 13 اسفندماه - تا ساعت 24 روز جمعه - 15 اسفندماه - از محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه و تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس نيز تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت از اين محور همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه -15 اسفندماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 18 تا 24 همان روز از 15 کيلومتر جنوب مرزن آباد( دزدين) به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

پليس راه استان البرز موظف است ، طوري برنامه ريزي کند که حداکثر به مدت يک ساعت و نيم پس از انسداد ميدان اميرکبير( شروع ساعت محدوديت) نسبت به تحويل وسايل نقليه به اسکورت پليس راه استان مازندران در دهانه شمال تونل کندوان اقدام کند.

در محور هراز تردد تمام تريلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تردد تمام کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش تا 24 روز هاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (13، 14 و 15 اسفندماه) ممنوع است.

در محور فيروزکوه تردد تمام تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24 روز جمعه- 15 اسفندماه - از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور نيروي انتظامي با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي کشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان است.

همچنين در سايت www.rahvar120.ir آخرين اطلاعات ترافيکي قابل دسترسي است.

رانندگان وسايل نقليه اي که قصد سفر در محورهاي برفگير و کوهستاني را دارند، لازم است، ضمن همراه داشتن زنجير چرخ از سلامت سيستم گرمايش وسيله نقليه خود اطمينان حاصل کنند.

پليس راه استان هاي البرز و مازندران در هنگام اجراي محدوديت وسايل نقليه را با دو تيم که يکي در جلو و ديگري در انتها قرار داد اسکورت کنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان